hoe lang voor je kindje doorsliep op borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door debby82, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

    fafa Niet meer actief

    Sta je dan ook op om 5.00? Respect!
    Zoals sommigen er niet aan moeten denken om nachtvoedingen te geven, zou ik er niet aan moeten denken om om 5.00 al een baby te moeten entertainen.
    Hier komt het ook wel eens voor dat mijn meisje van 20.00 tot 5.00 slaapt, maar dat noem ik dan gewoon een nachtvoeding hoor :D. Ik ben heel blij dat ik haar dan kan teruggooien in bed en allebei weer verder pitten.
     
  2. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    5 uur noem ik ook nog een nachtvoeding:)
     
  3. vgg

    vgg Bekend lid

    8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ik noem 5 uur ook echt nog wel een nachtvoeding! Maar ik noem alles tot 24.00 nog geen nachtvoeding, maar een avondvoeding en daar zal ook niet iedereen het met me eens zijn. ;)
     
  4. Mrs Hair

    Mrs Hair Fanatiek lid

    9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dank je :)
     
  5. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    schat dat heb ik al honderdduizend keer geprobeerd. Helaas is een flesje kunstvoeding echt wel wat anders als altijd kunstvoeding.
     
  6. Spoiled

    Spoiled Niet meer actief

    Excuses, dat wist ik niet.

    Sterkte! En ik kan begrijpen dat je geen zin hebt in woorden met je man.
     
  7. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam

    Die van mij zei ook 'eten' als eerste en pas later papa en mama ;).
    Duidelijk waar zn prioriteit ligt
     
  8. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Hier ook EETUH! Toen BOESJ en pas later mama. Tsja....
     
  9. yessie

    yessie Fanatiek lid

    27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier is een voeding om 05.00 toch een dagvoeding haha. Net als 00.00 overigens, dat is bij ons ook een dagvoeding!

    Met drie dagen sliep ze van ca 00.00 tot 03.00 en daarna verder tot 06.00
    Met 2 maand sliep ze van 00.00 tot 05.00, dat verschoof later naar 06.00 uur.

    Daarna heb ik haar, met het oog op mijn werktijden, altijd om 06.00 gevoed. Op vrije dagen slaapt ze dan nog verder tot 08.30. Soms ik ook en soms ga ik er vanaf, heb ik even me-time ;)
    en op werkdagen gaan we daarna naar de kinderopvang.

    Respect voor de mama's die nog zoveel nachtvoedingen hebben!! Wat dat betreft zijn wij super verwend. Nu ons meisje 's nachts wakker wordt vanwege tandjes besef ik pas echt hoe makkelijk het altijd was!
     
  10. yessie

    yessie Fanatiek lid

    27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hier was ook het eerste woordje 'Eteuh' haha
    Daarna papa en ik ben 'mmmmpa' of heel soms heel duidelijk mama!

    Ach ja, ze kennen al jong de prioriteiten he haha
     
  11. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Er is hier al weer even niet geschreven, maar ik wilde het toch even met jullie delen.... Dl heeft vannacht 7 uur achter elkaar geslapen!! JEEJ! :D En wij dus ook! Na 9,5 maand heb ik eindelijk wat langer achter elkaar kunnen slapen. Wat een heerlijkheid! :cool:
     
  12. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel sliep na 1week al door, lydia maakt er een potje van. Heb 2 nachten 2x moeten voeden en nu sliep ze vannacht ineens weer van half 10 tot half 6
     
  13. Delight

    Delight Fanatiek lid

    17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Mijn baby is behoorlijk in gewicht maar 'doorslapen' verschilt nog heel erg. In zijn sprongetje heeft hij keer geslapen van 22.00 tot 06.00 uur.. maar nu laat hij er wel steeds meer tussen zitten (5, 5,5, 6 uur) maar echt doorslapen doet hij niet.

    Echter als ik hem bijvoed (het is een suikerkindje geweest dus soms moet ik hem nog bijvoeden) dan slaapt hij wel een hele nacht door. Ik vind dat alleen niet zo heel fijn.. en mijn borsten ook niet. Ik vind het ook geen probleem om even keer tussendoor eruit te gaan..

    Ik werk dan ook niet en ga ook niet naar school op het moment dus ik kan 's ochtends wat langer blijven liggen of 's middag even een tukkie mee doen.. Ik snap dat sommige moeders wel graag willen dat die kleine door gaat slapen. Maarja, je doet er niks aan.
     
  14. gebakje

    gebakje VIP lid

    15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper heeft nu 2 nachten achter elkaar geslapen van 0.30 uur tot 06.30 uur. Ik hoop dat het zo blijft, maarja hij is pas 10 dagen oud.

    Hij krijgt overdag om de 3 uur, en daar moet ik hem soms voor wakker maken, maar meestal komt hij met 2 uur en 45 min zelf al. Dan luier verschonen zodat hij goed wakker is en eten maar.
     

Deel Deze Pagina