Wat heftig, maar ook fijn he, dat het nu achter de rug is. het is klaar en je kunt nu rustig aan weer je leventje oppakken. Dat vond ik al zo'n fijn gevoel, dat alles weer gewoon werd... En wat klink je sterk! Doe rustig aan, zorg goed voor jezelf en hopelijk wordt 2011 een heel mooi jaar met een gezond baby'tje erbij
He meiden, hier een rotdag, slecht nieuws gehad vanochtend, namelijk dat mijn baarmoeder nog niet schoon is en er nog weefsel zit, wat morgen met een curettage weggehaald gaat worden Denk je/hoop je alles wel gehad te hebben Pff, begon net weer een beetje energie te krijgen en nu weer helemaal moe en kapot Baal er zo van!
Getverderrie meis dat is op zijn zachts gezegd niet leuk! Kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Sterkte voor morgen!
Wat ontzettend rotnieuws zeg! Je hebt echt alles tegen je werken zeg! Ga je morgen onder narcose of via verdoving? Heel veel sterkte morgen bij curretage. En hopelijk mag je dan snel alles achter je laten en weer naar de toekomst kijken.
Onder narcose. Is standard hier in het ziekenhuis en ik vind het wel best, hoef er ook niets van mee te krijgen liever... Had echt gedacht dat na zondag alles wel weg was, zeker om dat de echo toen wel schoon leek, (alhoewel ik daarna wel nog allerlei stolsels verloor en de krampen -alhoewel veel lichter dan zondag- wel aan bleven houden ). Nouja, hopelijk gaat het morgen goed en zijn we dan wel echt klaar...
O nee, arme Rozemarijke. Wil je het niet toch nog eens met pillen proberen? Of toch een paar dagen wachten? Ik hoor wel vaker dat je nog een paar dagen stolsels verliest. Ik kan me voorstellen dat je het zat bent hoor. Echt ontzettend klote voor je. Veel sterkte. En laat in ieder geval voor je onder narcose gaat nog een echo maken... Suus
Oh meid toch, ik lees pas net dit topic! Ik vind het echt heel erg dat je dit hebt moeten meemaken! Hoe is het onlangs in het ziekenhuis gegaan? Ik hoop dat je nu in alle rust op kan knappen en wens je enorm veel sterkte toe!
Thanks Is verder allemaal goed gegaan, na de curettage was het toen eigenlijk direct klaar met vloeien en afgelopen week op een check bij de gyn was ik weer helemaal klaar om zwanger te worden, zei ze, (we doen het ff rustig aan hoor, alhoewel we er niets tegen doen momenteel om zwangerschap te voorkomen ). Ben alleen nog wat moe, maar eind vorige week was mijn HB ook nog maar 6,4... wat wil je ook met zoveel bloedverlies. Dus dat moet even de tijd hebben om bij te trekken en dan komt dat ook wel