Ha meiden, Ik ben net als misschien velen hier een lezer Maar toch weer behoefte om even een bericht te plaatsen. Ik had 23 december een positieve ovulatie test. Afgelopen keren elke keer 2 dagen positief getest, deze keer maar 1 dag getest. Ga er van uit dat ik dan 25 dec (hopelijk) een ovulatie heb gehad. Ik ben dus vandaag dan 10 dpo maar zit ook op cyclusdag 28. Gemiddeld duurt mijn cyclus 29 dagen. Dus dacht, ik kan vanochtend wel testen. Kruid 2v5, omo wit Ik weet dat ik met 10 dpo vroeg ben...maar qua cyclusdagen weer niet. Miss kortere lf? Ik weet het niet. Symptonen...niet echt alleen al vanaf 4/5 dpo een enorm rommelende buik met vlagen. Wat denken jullie? Kan het nog? Heb behoefte aan eerlijke meningen/tips etc Thanks
Tuurlijk kan het nog! Een positieve ovulatietest kan toch niet vals positief zijn? Ik heb er niet heel veel verstand van hoor, maar volgens mij vindt 24-36 uur na een positieve test je eisprong plaats. Dan heb je dus blijkbaar deze keer een langere cyclus.. en dan is het om te testen nog vroeg! Denk wel dat je naar die positieve ovulatietest moet kijken en niet naar je standaard cyclus dagen. Als je het mij vraagt zit je nu ongeveer 4 dagen voor je nod en is er dus echt nog wel hoop!
Oke, dat had ik even niet zo bekeken idd Toch fijn dat je dan op dit forum vragen kan stellen Dat van die ovulatie wist ik, maar ik keek dus te veel naar de cyclusdagen ipv ovulatie. Wist niet dat je daar vanuit moest gaan Thanks!! Voor je snelle reactie! Heb weer iets meer hoop!
Fijn is dit forum dan he De tijd tussen je menstruatie en eisprong kan verschillen, maar tussen je eisprong en menstruatie is vrijwel altijd 14 dagen geloof ik.. Laat je nog weten hoe het afloopt?