Vorig jaar bij het kruidvat een super handige agenda gekocht voor 2 euro, een familieplanner. Hij is zo handig dat ik er weer zo één wil. Heeft iemand ergens in een winkel al zulke agenda's gezien? Ik kom niet zo vaak in NL winkels, wil wel graag een NL hebben. Alvast bedankt.
Bij een boekhandel? Ik haal daar onze familie planner ook altijd vandaan. Geen agenda, maar een kalender. Heb ik afgelopen jaar trouwens bij de Kruidvat gekocht.
Gisteren bij de kruidvat een blauwe familieplanner voor aan de muur gehaald en ze hadden ook een agenda. Boekenvoordeel.nl heeft ze ook (even bij zoeken familie of family planner intypen)
Ik heb ze 4 weken geleden al gekocht bij het kruidvat! Koop ze ieder jaar. Hoop voor je dat ze ze nog hebben.
De agendavorm hebben ze ook bij de Hema voor 7 euro. De kalendereditie ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik moest googlen wat een familieplanner was Maar wij gebruiken onze gemeenschappelijke google calendar, ook makkelijk en altijd bij de hand
ik heb er één gekocht bij de boekhandel, van MILK - ik vind MILK helemaal geweldig. Ik gebruik geen agenda, maar hij doet dus dienst als kalender. MILK Friendship familie notitie agenda (harde kaft) 2015 deze.. Ik heb hem van Sinterklaas gehad (het is een ringband zeg maar - bol.com heeft deze ook, maar weer geen foto van de binnenkant)
Wij hebben de homeplanner gekocht via bol.com. Ideaaaaal bol.com | Homeplanner / 2015, Vivianne Steggerda | 9789078942115 | Boeken
Wij hebben hem al een aantal jaar bij de Bruna weg. Hebben ze in verschillende designs en genoeg ruimte om alles op te kunnen pennen. Ideaal! Kost een 10 tje ofzo dacht ik.