Ik kon vandaag op 6dpo (of misschien zelfs 5 dpo) mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ik heb zonet met mijn stomme kop een extra vroege zwangerschapstest gedaan. Ik weet het, véél te vroeg, het slaat nergens op! Maar nu zie ik, na het molesteren van het plastic van de test, toch een heeeeeel licht roze streepje, of is het een indrooglijntje? Ik weet dat ik pas over een week of langer positief kan testen, maar ik ben ondanks dat toch nieuwsgierig naar jullie mening, dus als jullie even tijd hebben, graag jullie reacties. Het is een extra gevoelige midstreamtest van babyboomshop / 123thuistesten, gevoeligheid 10 milli-nogiets. Ik weet dat dit niks hoeft te betekenen en dat er nog vanalles kan gebeuren, dit soort testen wordt niet voor niets vaak afgeraden. Alvast bedankt voor eventuele reacties! Xx Majore
Ik zie wel iets.. maar weet niet of dat betekent dat ie positief is... ik snap je twijfel, nog een paar dagen geduld.. Succes!
Op dit moment is het medisch gezien onmogelijk om positief te testen. De innesteling is nog niet eens geweest, als er al iets gaande is. Dus je hebt nu vrijwel geen HCG in je lichaam. Een streepje kan dus alleen op een vals-positieve test wijzen. Het heeft echt geen zin om nu te testen. Succes!
Hmmm ik vind het meer uitzien alsof het een vlek is of niet goed is door gelopen. Nog een paar dagen wachten,succes!
Heb hem toch even in negatief gezet en zie duidelijk een streep. Dus ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren
Ik zie ook een streep maar idd, je kunt bijna niet positief testen zo vroeg dus zou me er niet op vast pinnen als ik jou was
Ik denk een flinke indroger. Op dit moment is het echt ONmogelijk om positief te testen! Lekker nog een weekje wachten en dan nog een keer testen.
Misschien is je eisprong eerder geweest, ik zie in elk geval een streepje. In dat geval vind ik het helemaal niet lijken op een indroger in elk geval.
Weet je zeker dat je 6 dpo zit? Vind t best een duidelijk streepje en lijkt niet op een indroger.. spannend zeg!
Bedankt voor het turen allemaal! Ik wacht nog even een paar dagen af: misschien is het een vals-positieve test. Daarnaast is dit een extra gevoelige test die bij 10 millinogwat al positief is en iedere vrouw kan altijd wel wat HCG in haar urine hebben, dus het zegt niets, maar het maakt me wel rete-nieuwsgierig Ik weet heel zeker dat afgelopen maandag of dinsdag mijn eisprong is geweest: ovulatietests én temperaturen geven dit overduidelijk aan. Nogmaals bedankt! Majore
Ik denk zwanger! Ik had ook 5dgn voor nod zo een test.. En ondertussen alweer 27 weken verder... Dus het kan wel.. Weet alleen niet of ik bij een volgende zwangerschap weer zo vroeg zou testen.. Want je zit wel in spanning omdat er idd nog van alles kan gebeuren...
Vanaf hoevee Dpo kan je wel echt positief testen? 7 dpo geloof ik of niet? Ik zeg over 3 daagjes weer is testen
Dit was mijn test 3 dagen v nod, dag later positief met ochtend urine mrt de kruitvat 2 v5 dus ik zeg positief. Ik denk dat je eisprong eerder s geweest
Ja dit geintje deed ik ook en die sloeg "positief" uit. Ondertussen ben ik nu echt 1 dag overtijd en ik heb nu steeds een nega test. Ik duim voor je meid ti's je van harte gegund.