Hoe lang wacht je met spullen kopen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by heppiedepeppie, May 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik ga de meeste dingen na de 20 weken echo kopen denk ik (kleertjes natuurlijk ook pas dan).
    Verder ga ik nu wel op aanbiedingen letten en als er een goede aanbieding bij is, dan gewoon kopen.
    Als je alles in 1 keer moet kopen (zonder aanbiedingen) wordt het een beetje duur

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    Wij hebben de kinderwagen al vroeg besteld omdat we ertegen aanliepen en hem helemaal geweldig vonden..
    wordt ook pas in week 30 geleverd.. ben in week 40 uitgerekend.

verder heb ik alleen nog maar wat kleine dingetjes van de uitzetlijst gekocht..
    wil graag nog ff wachten tot na de 20weken echo voor het kamertje..etc.
    dit ivm het geslacht van de kleine..
    we weten inmiddels dat we een meisje krijgen :) maar de verloskundige zei dat ze dat dacht te zien.
    dus niet helemaal duidelijk nog .. en wacht daarom ook nog eventjes met kleertjes kopen.
    nog 3 en een halve week totaan onze 20 weken echo die we met 21 weken hebben..
    en dan ga ik los!!!
    hahaah

3. brin

brin Actief lid

Apr 14, 2011
    327
    0
    0
    bij de eerste echo ben ik door mijn moeder en me zusje meegesleept voor de eerste aankoop... was ik zelf niet van plan hahaha wilde eerste de 12 weken voorbij zijn maar ja dit was dus met 7 weken en dan alleen paar pakjes bij de prenatal... verder nog niet veel gekocht wel gekregen van me zussen (hebben allemaal al kids) van voedingskussen tot hydro luiers, badje box e.d. staan nog bij mijn ouders en heb net afgesproken dat ik heb kamertje eind van de maand ga halen... deze heb ik van marktplaats... maar bij mij geldt net als bij vele dat het gespreid gaat...

ondertussen ook al wat meer roze dingetjes erbij gekregen... vooral mijn moeder kan het niet laten af en toe een rompertje ofzo mee te nemen hahaha

Share This Page