11dpo negatief, wie testen pas op nod zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Livia75, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hoi,
    Ik heb heel erg het idee dat het raak is deze maand, mede ook door een eenmalige bloeding op 6dpo.
    Ik voel me al dagen rillerig en koud, ook wanneer verwarming hoog staat, ik heb al sinds 5dpo zeurend gevoel in rechterlies en nu aan beide kanten.

Dus vanavond getest (11dpo) en helaas negatief.

Ik heb met kv 2voor5 getest en ik lees hier veel vroege positieve testen daarmee.

Is er nog een kans, of moet ik me er weer bij neerleggen. :(
    Groetjes,
    Mira

2. susan84

susan84 Niet meer actief

Zolang je nog niet op je NOD zit heb je nog alle kansen.
    Dit is ook het risico van te vroeg testen, je (misschien) onnodig gek maken. Daarom wordt het eigenlijk ook afgeraden. Sommige testen zelfs pas na NOD positief.
    Dus niet getreurd, zolang je niet ongesteld wordt kan alles nog!! Wacht nog 3 dagen, dan kan je altijd nog testen, succes!!

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    test morgen of overmorgen in de ochtend is beter met ochtendurine

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Bedankt mamie en Susan, inderdaad ik maak me ineens weer te druk.
    Zucht ....

Bedankt voor de support, ik ga inderdaad nu pas vrijdag (in de ochtend) testen als ongesteldheid uitblijft donderdag.

Baal ook van mezelf dat ik toch te vroeg ben gaan testen!
    Vorige cyclus kon ik me juist goed inhouden maar toen had ik ook alleen mijn ongesteldheidsklachten vantevoren.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik testte pas op 16dpo licht positief sochtends en die in de middag was al een stuk duidelijker...

6. susan84

susan84 Niet meer actief

Ik kan me het vroege testen ook goed voorstellen hoor!! En is ook niet erg! Maar je moet je wel realiseren dat het gewoon te vroeg kan zijn en geen paniek nodig is als hij omo wit is, dat risico van een teleurstelling neem je dan

7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Helaas vandaag toch echt ongesteld, dus de test had gelijk!

8. susan84

susan84 Niet meer actief

Balen meid, succes volgende ronde

Share This Page