Mag je als je zwanger bent gewoon verdoving krijgen van de tandarts?? Ik vraag dit omdat ik maandag na de kaakchirurg moet om 2 tanden weg te laten snijden
Geen idee....Bel je huisarts even morgen! Ik ben gister bij mijn ha geweest om te vragen hoe het met medicatie tegen migraine zit, en afgezien van bepaalde pilletjes (liever niet, maar als het moet is het niet zo erg en mag ik die pakken) zei ze tegen mij dat ik eigenlijk alleen maar paracetamol mag... Succes bij de kaakchirurg alvast!!
Ja hoor dat kan geen kwaad! (bel aub voor vragen wbt mond geen huisarts!) Verdoving van tandarts of kaakchirurg kunnen gewoon.. Ik werk bij een tandarts.. Zelfs foto's mogen gewoon alleen worden ter geruststelling van moeders in spe niet gemaakt
Ja klopt ik heb toen ik 38 weken zwanger was een verstandkies laten trekken omdat ik pijn had door een gaatje. (Hij moest er toch al uit vanwege te weinig ruimte in de kaak) Ze wilden hem er in de eerste instantie pas uithalen na de zw. maar toen ik pijn kreeg kwamen ze met een verdoving die niet schadelijk is tijdens de zw. Dus pijnloos is de verstandkies getrokken, wat een verademing en opluchting Kiespijn is nasty brrrrr... Sterkte iig.
Haha wij kunnen helemaal tureluurs worden van mensen die ha bellen als ze last hebben van hun mond.. Ha weet t vaak niet en schrijven meteen med voor.. Zoals mijn baas,zegt; problemen of vragen wbt mond gebied.. Dat hoort bij ta thuis
Mijn tandarts wilde geen verdoving geven, moest eerst goedkeuring hebben van een gynaecoloog en dat overleggen. Was ruim 30 weken zwanger. Dus zou zeker even kontakt opnemen met je verloskundige.
Wat een onzin.. Er bestaat verdoving zonder lidocaine.. Met adrenaline.. Dat maak j ook aan als je ergens flink van schrikt
Ik kan wel bellen na me tandarts om het te vragen , maar ik weet nog niet of ik zwanger ben we denken het ik ga zaterdag testen