voor een 2de gaan en overgewicht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelique05, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hoi allemaal,

gezien ik morgen 2,5 week over tijd ben en nog steeds niet zwanger ga ik vrijdag maar langs de dokter.
    nu vraag ik mij alleen het volgende af, toen wij voor de eerste gingen, woog ik iets van 80 kilo en was toen met 3 maanden zwanger, hoe mijn cyclus was die tijd zou ik echt niet meer weten, ik weet nog wel dat ik na 2 negatieve testen er klaar mee was en zoiets had van ik zie het wel, die maand ja echt waar serieus maar 1 of 2x geklust en het was ineens raak :)
    dus idd hoe minder je er mee bezig bent hoe beter het gaat hhaahaha.

maar toen ben ik 12 kilo aangekomen in mijn zwangerschap en door mijn BI zijn die kilo's er helaas nooit meer af gegaan, nu zit ik op de 89 kilo en mijn menstruatie wil niet op gang komen, heb er 2 testen tegen aan gegooid en helaas steeds negatief, nu ga ik vrijdag maar naar de dokter om te kijken hoe of wat, zijn er hier nog meer mensen met overgewicht die een slechte cyclus hebben?
    en hoe snel kwam het op gang en werd je wel snel zwanger?

ik hoop op wat (positieve) berichten, ik ben er erg verdrietig om :(
    ga morgen proberen om met de weight care te starten en dan in de avond wel gewoon mijn avond eten te nemen zeg maar, hoop dat het wat zode aan de dijk zet,

groetjes angelique

2. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    wat is je lengte dan? Welke Anticonceptie heb je gebruikt??

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oja ik ben 1.60 en gebruikte de marvilon pil,

groetjes angelique

4. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    ik was bij de zwangerschap van mijn dochtertje 1.55 m (ben ik nu nog haha) en woog 85 kilo. Dus ook flink overgewicht. Nu bezig voor de 2e. Hoelang heb je de pil al niet meer? Ik weet het niet maar misschien ben je aan het ontpillen?

5. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hahaha nouja misschien is het dan toch ontpillen, ik ben pas afgelopen maand gestopt, maar bij de eerste had ik volgens mij nergens last van, gewoon ongi geworden enzo, hoop dat de dokter met iets nuttigs komt, want heb ook steeds last van mijn buik enzo, best vervelend allemaal..
    maar wel bedankt voor je berichtje :)
    groetjes angelique

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoi Angelique, Ik heb een soort vergelijkbaar verhaal, maar dan een beetje anders:p

Ik ben van de eerste met heel veel overgewicht ( 1.58 met 100 kilo) meteen de 1e ronde aangeteld. Na de bevalling ben ik nog eens 20 kilo aangekomen en uiteindelijk 11 maanden later een maagverkleining gehad. Nu ben ik al mijn overtollige kilo's kwijt. En was in april gestopt met de pil. Ook ik werd niet ongesteld na CD 120 ofzo. Naar de HA gegaan maar de zei dat ik aan het ontpillen was. 2 Maanden later en ik weet niet hoeveel vals positieve ovu testen verder weer terug gegaan. Ik werd door gestuurd naar de gyn en nu blijk ik pcos te hebben. Enkele kenmerken zijn: Bijna geen cyclus of helemaal niet, overbeharing, acne en vaak overgewicht. Misschien dat je je hier in kunt vinden?

Deel Deze Pagina