Hi Allemaal, Ik ben nieuw op deze site en ik wil graag mijn 'probleem' voorleggen. Ik heb op 25 maart een natuurlijke miskraam gekregen en ben op 27 maart het 'propje' verloren, tot mijn grote verdriet. Heel erg graag (dat verlangen wordt dan ineens nog heel veel groter) zou ik zsm weer zwanger willen worden. Nu ben ik op 04 april begonnen met ovulatie testen. Volgens mij was de test op 11 april positief al was het streepje (test van Action) niet precies zo donker als het andere streepje, maar vanaf de dag erna heb ik geen streepje meer gezien.. Kan het kloppen dat ik toch geovuleert heb die dag? Ik heb 4 dagen daarvoor sex gehad, op ovulatiedag zelf en 2 dagen erna. Gisteren voelde ik me raar in mijn buik, maar wil mezelf niet blij maken met niets. En het zouden ook goed mijn darmen kunnen zijn geweest. Wanneer zou ik weer zwanger kunnen raken? Ik hoop heel erg dat jullie mij wat adviezen kunnen geven. Groetjes van Vlinder de Wit
Vervelend dat je een miskraam hebt gehad hoever was je? Het ligt natuurlijk een beetje aan hoe je cyclus is maar volgens mij kun je 14 dagen na je eisprong een zw test doen. Heb je na de mk ook een zw test gedaan? Want dit kan erna nog in je bloed zitten en dus een vertekend beeld geven bij de testen.. succes in ieder geval en hopelijk is het snel weer raak!