Hallo dames! Ik zit in mn 4e ronde met clomid, normaal voelde ik wel als ik rond mn eisprong zat, maar deze maand niet. Dus ik dacht dat de clomid niks had gedaan deze ronde. Uitgaande van me vorige 2 cyclussen (30-31 dagen) was 27 april mn nod. 28 april getest en ik zag een heeel vaag streepje. Gisteren weer getest en een duidelijker streepje. Vandaag 2x een test gedaan maar hij is niet donkerder dan die van gisteren. Vraag me af of ik nu wel echt zwanger ben en of t goed gaat.. wil vandaag een cb kopen en die morgen doen.. op de foto is de bovenste test van gisteren en de andere 2 van vanmorgen.
ik zich toch duidelijk een streepje en die krijg je niet zomaar, ik zeg alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!
duidelijk zwanger! je hcg verdubbelt elke 48 uur, dus elke dag testen is beetje overbodig als je verschil wilt zien gefeliciteerd!
Ik zie hem ook! Maar zoals eerder gezegd, hcg verdubbelt om de 48 uur, dus best even afwachten voor een volgende test om een duidelijk verschil te zien! Maak je nog niet teveel zorgen, test later nog eens terug en alvast een voorzichtige proficiat!
Ik zie ze ook hoor! Kan goed dezelfde kleur dagen na elkaar. Morgen of na het weekend zijn ze vast veel Duidelijker..!
Wow, ik zeg ZWANGER! Zoals al is gezegd, wacht nog even tot het weekend met nog een keer testen. Dan moet ie zeker duidelijker zijn.
Dank jullie wel dames!! Nu jullie allemaal zeggen dat het positief is durf ik er wel in te geloven. Heb net een clearblue met weken indicator gekocht, daar ga ik morgen mee testen. Als daar zwanger staat durf ik pas echt blij te zijn denk ik. Ik heb wel veel zeurende buikpijn en raar vol gevoel in mn maag, herkent iemand dit?