overtijd en rekbaar slijm???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtje, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik zit op dag 52 van me cyclus. had volgens FF me eisprong op dag 28 gehad maar kan ook op dag 34, als ik van de laatste uitga ben ik 4 dagen overtijd en anders 9. tot nu toe dus nog geen ongi te bekennen. testen zijn vaag lichte streepjes maar pennestreep met clear blue en tweede streepjes stonden verkeerd op de sensitest (te veel naar links). dus om teleurstelling te voorkomen beschouw ik ze als negatief.

maar goed ik heb nu al drie dagen rekbaar slijm... het is taai/dik en kan er lange draden mee trekken. ziet er echt uit als eiwit, beetje gelig.. sorry voor de details. vind dit raar omdat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden en heb dit ook nog nooit gehad in deze periode van me cyclus. heeft iemand dit wel vaker gehad? of betekent het dat ik nu (weer) een eisprong krijg.

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    me temp is wel al een aantal dagen aan het dalen dus verwacht me menstruatie al een paar dagen. maar vind het toch raar weet niet of meerdere mensen wel eens rekbaar slijm voor menstruatie hebben???

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja.. altijd een beetje..
    Maar het is beduidend minder dan halverwege mijn cyclus en ook anders van structuur..
    Maar zou jij voor dezekerheid je arts niet eensw bellen? Leg je twijfels bij hem neer..

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja heb ik al gedaan maar de doktersassistente wil geen afspraak maken omdat ik niet een duidelijk positieve test heb. nou heb ik maandag een afspraak bij hem voor me migraine dus ga ik het meteen vragen.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Klinkt meer alsof je eisprong niet doorgezet heeft en je ei eraan komt. Heb je ovutesten?

6. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    waarom koop je geen digitale test van clear blue. Kost wel 13 euro maar dan staat er gewoon in het scherm zwanger of niet zwanger.

Deel Deze Pagina