Hoe lang wachten op afspraken??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linnieke, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Hee Meiden,

Vriendlief en ik hebben 2 weken geleden besloten om het allemaal maar eens te laten checken in het ziekenhuis. We zijn nu namelijk begonnen aan ronde 19..
    2 weken geleden ben ik dus bij de huisarts geweest en die heeft me een telefoonnummer doorgegeven wat ik moest bellen. Dit nummer heb ik gebeld en binnen een week had ik de vragenlijst binnen. Deze vragenlijst hebben we ingevuld en vorige week terug op de post gedaan. Wij hebben gekozen voor het snellere process en krijgen dus eerst de afspraken voor onderzoeken thuisgestuurd voordat we een gesprek krijgen bij de gynecoloog. Nu vraag ik me alleen af hoe lang het duurt voordat ik deze afspraken thuis gestuurd krijg... Iemand een idee??

Alvast bedankt,

Grtz.

2. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee,maar toch in ieder geval sterkte meid en ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik weet het zelf ook niet maar wil je wel heel veel succes wensen, liefs!

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ik weet het zelf ook niet maar wil je wel heel veel succes wensen, liefs!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Geen idee hoe lang het gaat duren, maar hou er rekening mee dat het medische circuit voornamelijk bestaat uit wachten. Wachten op afspraken, onderzoeken, gesprekken, behandelingen.;)

Heel veel succes!

Share This Page