Ik had iets meer gewicht dan 'normaal' hoefde ook maar max 7 kilo af te vallen. Ze maakte hier geen probleem van bij mij Geen overbeharing of acne maar ook niet echt overgewicht.
Ik was aangekomen sinds de pilstop en ik had her en der wat haar, maar weinig. Ineens een licht snorretje, wat erge lange haren op mijn grote teen ??? en mijn schaamhaar liep ineens verder door op mijn been. Inmiddels al 6 kg kwijt en zie niet veel haar meer. Verder waren de bloedwaardes allemaal goed, testosteron is overigens niet getest. Het was dus vooral de echo die erop wees en ik denk door het haar dat de testosteron wle iets verhoogd was.
Jep, ben al mijn hele leven een aapje. Veel haar op mijn armen, bovenlip, benen, rug, nou ja eigenlijk overal. Acne heb ik eigenlijk nooit gehad. Was de laatste jaren wel aangekomen, maar komt ook door mijn chronische vermoeidheid en weinig bewegen. Was niet veel te zwaar, maar toch wel een paar kilo voor het mooie.
Is een leuk clubje hoor Lies, welkom als je wilt. We houden ook een agenda bij van iedereen. Heel leuk om elkaar er zo door te slepen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zelf een erg onregelmatige cyclus. Gister mee naar de dokter geweest. Ik had wel iets gelezen over pco maar de huisarts denkt niet dat ik dat heb omdat ik geen last heb van andere klachten. Over 2 weken afspraak gynaecoloog, dan meer duidelijkheid. Vandaar mijn vraagje. Zal een kijkje nemen bij die pagina.
Dat hoeft ook niet. Ik had eigenlijk Ook weinig tot geen klachten maar de echo was duidelijk. Mijn bloedwaardes waren allemaal goed. Succes!