20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door engeltje87, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames,

wil ff lekker mijn zwijmel zwijmel verhaal van me afschrijven haha
    wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad ooo en ik ben nu zo verliefd op mijn gupje :D :D :D :D :D
    ben samen met mijn verloofde (klinkt mooi he) geweest en het was zo bijzonder die kleine handjes die elke keer de voetjes vast pakte zucht zwijmel
    gelukkig was met de beeb alles goed en weegt nu iets meer dan blikje cola (direct ff gekocht om te voelen)
    we moeten met 30 weken ff terug omdat placenta beetje laag ligt (niet ervoor)

en .....ze vroeg of ik met 1,5 week ook terug wou komen omdat de stagiere examen moet doen en ze waren dus nog oefen personen nodig :D :D :D :D

groetjes

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo (moderator)

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heerlijk he, zo'n paar minuten baby gluren. Wel super dat je nog een keer mag; ik zou wel elke dag willen :)

Kon je ook goed zijn/haar gezichtje zien? Wij hadden een prachtig zijaanzicht, dus we hebben een mooie profielfoto waarop iedereen al gelijkenissen met ons probeert te zoeken. Ook ging onze beeb een beetje drinken tijdens de echo. Schattig!! Echt een prachtig gezicht. En zich even uitrekken, met z'n hoofdje helemaal naar achteren...

Helemaal verliefd op m'n kindje...

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik vond die 20 weken echo ook helemaal geweldig
    vooral toen hij met zijn handje naar zijn hoofdje ging
    en later zijn duimpje in zijn mondje deed *zucht*

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    oh wat goed te lezen! Meestal lees je hier dat er iets niet goed was..en dan wordt ik zo onzeker, want wij moeten morgen!!! \:D/ Dus jou verhaal doet me goed, want ik heb sosm slapeloze nachten ervan :( bah.. gelukkig kunnen we morgen vroeg dus hoef ik niet de hele tijd te zenuwen...

6. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    WAT LEUK!! BLIJ DAT ALLES GOED IS HOOR

WIJ HEBBEN WOENSDAG DE 20 WEKEN ECHO, WE KUNNEN NIET WACHTEN OM NAAR ONZE KLEINE GUP TE KIJKEN HAHA WE NOEMEN HEM GUPPIE... HOOP ZO DAT ALLES GOED IS SPANNEND SPANNEND:) SUCCES ALLEMAAL

LIEFS GIZMO

Deel Deze Pagina