nee, dan zou ik nog een keer bellen. Ik weet niet in welke regio je woont maar dat zou sneller moeten kunnen.
Online moet je ook vragen antwoorden of je in contact bent geweest of in het buitenland bent geweest.
Zuid Oost Brabant. Maar ze moest perse naar een kinderteststraat. Ik gaf al aan dat dat niet nodig is voor haar, maar ze mocht niks anders inplannen. Ik ga inderdaad nog eens bellen.
Klopt, maar niet of je in contact geweest bent met een positief persoon. Alleen of je een melding hebt gehad van de Corona app of dat je gebeld bent.
Komt misschien op t zelfde neer, maar dan moet ik 'Ja' gaan antwoorden op de vragen of ik gebeld ben door de GGD of dat ik een melding heb gehad van de app. Terwijl dat niet zo is. Van mij zouden ze er dan nog een extra vraag bij mogen zetten. Zoiets van bent u in direct contact geweest met een persoon die besmet is geweest met Corona. Niet iedere besmette persoon maakt gebruik van die app op geeft alle gegevens door voor bron/contact onderzoek.
Dan zou ik idd nog eens bellen. Jij kan inschatten of een kinderteststraat noodzakelijk is bij jouw kind. Mijn jongens zijn 3x getest voor er überhaupt kinderteststraten waren. Die maakten er ook geen punt van.
Ik heb inmiddels nog een keer gebeld. Maar er is echt niet eerder plek. Zucht... Dan zal het ook wel effe duren voor we de uitslag hebben. Hopelijk kan de oudste dan iig vrijdag naar school voor de Koningsspelen. Als de uitslag negatief is dan. De eindtoets mist ze sowieso.
Als je nu een DigiD aanvraagt, heb je die in 2 dagen in huis. Dat kan echt de wachttijd enorm versnellen. Is het een XL locatie?
Oh wat balen zeg! Ja moet je echt doen! Ik had ze ook snel binnen voor mijn kinderen. Grote kans dat je eerder de uitslag zal kunnen zien in DigiD dan dat je gebeld wordt door de GGD voor de uitslag.
Oh echt. Ik had al opgezocht, maar er stond dat dat zeker 3 werkdagen ging duren. Dus ik zag er het nut niet zo van in. Maar sowieso kan het geen kwaad om het aan te vragen natuurlijk. Het is een XL locatie. Ze hebben ook naar andere locaties gekeken, maar dan zou ze een uurtje eerder terecht kunnen en dat is een half uur verder rijden.
Op de XL locaties gebruiken ze bij ons sneltesten, dus dan zou ik zeker een DigiD aanvragen. Vorige keer zag ik 3 uur later de uitslag in zijn DigiD omgeving staan.
Ja, ik heb ze inmiddels aangevraagd. Met een beetje pech moet de oudste later deze week ook getest worden, dus dan is het sowieso fijn. De vorige keer dat ik er getest ben duurde de uitslag zo'n 9 uur (digid), bij onze dochter 23 uur ofzo (telefonisch). Ik hoopte dat dat nu ook zo zou zijn. Ik hoop iig sneller dan de wachttijd om te kunnen testen.
Hoelang hebben jullie moeten wachten op de uitslag via DigiD? Laatst is mijn zoontje getest ivm juf die corona had, ik had toen nog geen DigiD voor hem, inmiddels wel, en meneer is weer naar de teststraat ivm zelf ziek zijn. Ben wel benieuwd hoelang dit duurt voordat het zichtbaar is bij de DigiD.
Dochter moet morgen om 9.12 uur. Hoop dan eind avond de uitslag te hebben, net als vorige keer. Zijn de XL testlokaties altijd snel met uitslagen? Want aan de telefoon zei ze van niet, dus heb die lokatie uiteindelijk niet gekozen. Maar ik zit toch te twijfelen om te verzetten.
Mijn man en ik zijn gisteren tegelijk getest. Man was eerst, ik daarna in dezelfde auto bij dezelfde testers. Hij heeft nog geen uitslag gehad, ik wel, negatief. Heeft iemand anders dat ook aan de hand gehad? Betekent dit dat hij misschien positief is en het daarom langer duurt? Of kan hij nog steeds net zo goed negatief zijn?
De dichtstbijzijnde teststraat bij ons is een XL. Mijn ervaring is, voor de middag getest, in de avond de uitslag via digid. Niet supersnel dus.