Wij hebben zaterdag rond 9:00 getest, en kregen pas om 01:25 de uitslag. Die van de oudste kwam zelfs pas om 05:40
inmiddels is de uitslag binnen en helaas positief. Klachten zijn gisteren begonnen, dus minimaal t/m maandag in quarantaine (mits ik dan ook 24 uur klachtenvrij ben).
Pffttt… nog steeds geen uitslag na 12 uur. Ik weet wel dat ik mezelf bij een willekeurige snotneus ook niet meer ga testen. Ze kunnen echt de pot op met deze tijden.
Ach, kop op! Nog even geduld. Hoe is het met je dochter? Gelukkig hoef je vannacht nergens heen , die paar uur red je wel toch? Is jullie hele gezin gelijk getest? Of alleen je dochter?
Haha, jawel hoor Maar ik vind het schijtirritant. Ja, we hebben ons allemaal gelijk laten testen, behalve de jongste. En ik hoop ook maar dat we het nu al hebben, maar mijn zelftest is negatief, dus vrees ervoor Met dochter gaat het gelukkig wel goed. Ze is ziek, maar had niet t idee dar ze vanavond zieker was als vanmorgen gelukkig.
Ah fijn. Zou wel beetje fijn zijn ook als jullie het allemaal tegelijk krijgen. In het ergste geval besmet je elkaar een voor een en dan ben je weken zoet . Mijn zoon laatst getest, duurde ruim 42 uur voor we de uitslag kregen. Wachten duurt zo lang. Heb toen gelijk maar digi-d geregeld, hoop dat het volgende keer sneller gaat. Of eigenlijk dat volgende keer niet komt. Maar die hoop is niet zo groot meer .
Wat balen! Nu misschien wel? Zoon is gisteren om 13 uur getest. En hij zag vanmorgen dat hij gisteravond om kwart voor 10 al mail had. Maar toen lag hij al te slapen, dus zag hij het pas vanmorgen. Hij is gelukkig negatief!
Ik heb vannacht om 5 over 5 mail gehad, dus niet echt vlot, waren om 11.15 getest. Oudste zoals verwacht positief, rest (helaas) negatief.
Ah jammer. Klinkt gek hè, vond ikzelf ook toen wij in quarantaine zaten ivm besmetting binnen het gezin. Ik hoop voor jullie dat je er sneller vanaf bent dan wij dat waren.
Wij zijn gisterochtend getest op 9.15. Er stond een megarij! Maar omdat wij én een afspraak hadden én ik met een kind in de rij stond, mochten wij gelijk naar binnen. Maar het is volgens mij erg druk, want we hebben nog steeds geen uitslag. En daar kunnen zij natuurlijk niet veel aan doen, maar het is wel vervelend, kan ik weer een dag niet werken. Ik heb ook eem voorrangsverklaring, maar de dichtstbijzijnde locatie met prioriteit was op 1.45 uur rijden (!) met een ziek kind is dat toch ook geen optie. Volgens mij moeten de testlocaties enorm opgeschaald worden.