Testen voor toegang hier op Centerparcs met 6 minuten de uitslag. Lekker betrouwbaar dus.. f*ck de hele qr code
Hier nog steeds geen uitslag! Gaan straks maar naar een tvt denk, zodat we wat weten. Hij is iig wel ziek geworden, dus kan bijna niet missen…
Ik moet om 09:33 na contact met positief persoon. Met mij een aantal collega’s. Prio test. Heeft iemand ervaring met hoelang dit duurt in de regel? Geen klachten behalve hoofdpijn ( maar dat heb ik al even, dus tel ik eigenlijk niet zo mee )
Eindelijk binnen; zoals verwacht ook positief. Nu de uitslag van de middelste nog, maar dat zal nog wel ff duren.
Hebben jouw kinderen DigiD? Ik heb dat en tijd terug aangevraagd. Hoef je tenminste niet op het telefoontje te wachten. Scheelt vaak erg veel tijd. Het gaat dus rond in jouw gezin. Hopelijk gaat het dan maar snel. En niet te ziek. Beterschap!
Voor de oudste heb ik t toen idd ook sa gevraagd, maar de middelste had nog nooit getest, wilde hij niet, dus daar was het niet voor nodig. Had nu idd wel handig geweest. Als hij nu negatief doe ik het denk wel nog, anders niet. Dank je!
Ga vanmiddag 13 uur testen. Heb verkoudheidsklachten en heb contact met positief geteste collega gehad. Was benieuwd hoelang het duurt voordat ik uitslag heb.... Maar na het lezen vd reacties stemt me dit niet heel vrolijk (=underststement)
Uitslag van 1 van de meiden: na 12 uur online. Helaas kan ik het in de online omgeving niet zien, omdat hun afspraak officieel pas vandaag was. Echter toen we aankwamen gisteren voor mijn test, zei een medewerker daar dat de meiden ook wel meteen getest konden worden (superlief!) maar nu dus bericht dat de uitslag bekend is en online staat alleen de afspraak voor vandaag zonder uitslag. Zometeen bellen naar de ggd, hopelijk doen ze niet moeilijk! Uitslag van mijzelf (negatief) en andere dochter: na 16 uur. (Regio haaglanden)
Is het bij jullie ook zo druk met testen plannen? Ik moet testen, maar ik moet helemaal naar Amsterdam, bijna 3 kwartier verder. Terwijl er bij mij om de hoek 3 teststraten zijn :0
Ja mogen ochtend 9 uur, via de pro lijn. Gelukkig op 5 min van mijn huis. Anders moest ik vandaag ergens naar den helder en had ik via de normale lijnen morgen ergens de uitslag. Nu heb ik alsnog de uitslag morgen via de prio. Maar las net op Facebook dat het hardstikke druk is in mijn omgeving, ( rondom Alkmaar)
Stond op NOS dat het extreem druk is bij de GGD: https://nos.nl/liveblog/2404917-explosieve-toename-in-testafspraken-ziekenhuizen-limburg-slaan-alarm#UPDATE-container-57168630
Bij ons op school (basisschool) heeft iedere klas volgens mij wel minstens 1 positief geteste leerling, het is niet eerder zo extreem geweest volgens mij (of misschien wel, eind april toen gingen we dicht).
Hier op school zitten nu ook best wat leerlingen in quarantaine. Terwijl er eerder nooit hele klassen in quarantaine zijn gegaan toen nog hele klassen naar huis moesten. Hier net zo. Het is nog niet zo erg geweest als nu hier op het dorp. Echt heel veel besmettingen..