Ik zeg ook niet dat je het nodig had? Ik zeg dat je de mogelijkheid had Overigens zijn die testen ook bij de GGD gebruikt en zullen ze daar ten tijde van 2G ook vast weer gebruikt worden.
Zoon Dinsdag 13:56 getest en woensdag uitslag om 10:30 positief helaas net als 10 anderen uit zijn klas
En de andere 2 ook binnen, ook positief. Dan kunnen we gaan aftellen en voorlopig geen testen meer. Dat is voor de jongste heel fijn.
Fijn! Zo weet je tenminste zeker wanneer je quarantaine erop zit. Die stress van steeds weer een negatief is zo vervelend. En ze krijgen mooi antistoffen
Op welke dagen zijn jullie gaan testen? Ik ben even zoekende... zelf donderdag klachten gekregen en positief getest. Ik zit niet in isolatie. Man en kinderen hebben (nog) nergens last van. Ga ik ze nu al laten testen met de hoop dat ze positief zijn? Wacht ik tot ze klachten krijgen? Man moet dinsdag sowieso testen, dag 5. De kinderen pas de week er na. Maar als er dan 1 positief is, zitten we nog veel langer...
Misschien ff zelftest doen? Zou de hele handel dinsdag laten testen, anders zit je indd nog langer ja.
Toen zondag zoon een positieve zelftest had, zijn we gelijk alle 5 gegaan; zoon en ik positief, voor de jongste was dit net te vroeg, al had ze zaterdag al klachten. Bij de meiden nog wel wat zelftesten gedaan, maar die bleven negatief. Toen man en de middelste dinsdag/woensdag ook wat klachten kregen, een afspraak ingepland. Ik zou idd dinsdag allemaal gaan of eerder als ze klachten krijgen.
Bij ons zei dat niet zoveel. Ik en dochters bleven daar negatief op, ook toen we al klachten hadden, (al hebben we na onze positieve GGD test niet meer getest)
Nee ik ken ook mensen hoor. Maar ook zat mensen die wel ermee positief testen. Proberen kan altijd. Stel je hebt nu een positieve test dan kun je weer een paar dagen van de quarantaine af tellen