Laatste uitslag na 33 uur. Nu zaten we toch al in quarantaine, dat scheelt. Behalve dat het inzichtelijk maakt hoe groot het probleem daadwerkelijk is. Maar goed, of je een kind daarvoor moet ‘kwellen’ weet ik niet… Voor mijzelf en onze oudste heeft testen daarnaast als meerwaarde dat je met die positieve ggd-test ook een QR-code krijgt. Ik hoop niet dat ze 2G/3G op school en werk ed in gaan voeren, maar ‘voor het geval dat’ kan het toch handig zijn…
Om die reden heb ik mezelf ook laten testen, én ook wel voor mn werk. Gewoon het idee dat ik een officiële bevestiging had. Maar idd, ik ga hem daar niet nog een keer voor laten testen. Hij is nu 3 keer geweest en heeft alleen de eerste x een diploma gehad, die ik zelf ik mocht vullen Dus daar lokken ze ook niet echt meer mee
Mijn dochter zou sowieso met haar ogen rollen bij een dergelijk diploma (allebei trouwens, maar de jongste wellicht nog meer dan de oudste). De oudste kreeg een keer een pop-it, toen ze echt nog flink in waren, dat kon ze wel waarderen.
Na 28 uur uitslag. Zoon is negatief. Maar dochter heefr inmiddels koorts en is verkouden. Dus we gaan zaterdag een gezinsuitje naar de teststraat doen
Ruim 24u moeten wachten voor de kids getest konden worden en nu alweer 24u aan het wachten op de uitslag. Het wordt een lange winter.
Bij Q vroegen ze vandaag of ze nog een diploma wilde of dat ze daar niet meer op zat te wachten. Goed ingeschat dus van de medewerker bij de teststraat.
Mijn jongste kreeg vorig jaar een prinsessenkleurplaat. Ze wist niet hoe snel ze hem weg moest gooien.
Wij hebben woensdagavond gebeld en konden vrijdagochtend terecht op een kinderlocatie. Op het journaal zeiden ze wel op dat moment dat het vreselijk druk was, dus lastig. Ik heb mijn voorrangsbewijs gebruikt, maar dan kon mijn dochter niet samen met mij getest worden. Dus intern doorverbonden en na 30 minuten konden we samen op vrijdagochtend terecht. Vannacht op M 02.00 is de uitslag binnengekomen, dus na 16 uur. Positief voor mijn dochter, negatief voor mij. Wij mogen nu pas woensdag weer getest worden. 5 dagen na de dag van de uitslag. Ik denk dat mijn huis blinkt woensdag want ik kan ook niet echt digitaal lesgeven aangezien zoveel collega’s ziek zijn, ze tussenuren hebben en er geen opvang is….
Wij hebben gistermiddag om 13.10 uur getest 4 personen en gisteravond rond 20.00 uur al de uitslag 1 keer positief 3 keer negatief. 7 uurtjes dus erg snel
Onze tweede dochter is zondag rond 13u getest (afspraak zaterdag rond 10u gemaakt), uitslag was er maandagochtend 6.00u (misschien al eerder, maar toen logde ik in om te checken). De mail met het bericht dat de uitslag bekend is, hebben we nog steeds niet gehad. Dochter was in ieder geval erg blij, want ze wilde graag naar school omdat er een jarige was. Oudste dochter is donderdag getest. Dat ging alleen een beetje stom. De juf dacht dat onze dochter koorts had (ze voelde warm), dus ik dacht, gelijk maar even bellen. Man ging dochters uit school halen, ik belde hem om te vragen of hij haar ook warm vond aanvoelen en zei er bij dat ik al gebeld had voor een afspraak. Hij dacht dat hij direct langs moest gaan (teststraat zit vlakbij school, dus dat was eigenlijk wel handig) en is direct met haar langs de teststraat gegaan. Ik had de afspraak alleen voor vandaag (20-11) om 18.30u gemaakt (eerste mogelijkheid). Maar blijkbaar kon dat wel aangepast worden en rond 16.00u is ze getest. 's Avonds om 21.00u had ik de mail dat de uitslag bekend was. Ik heb ingelogd, maar daar kreeg ik de melding dat er geen uitslag was omdat ze 20-11 pas getest zou worden. Gisterochtend maar gebeld of die uitslag er nu wel of niet was. "Ja hoor, die uitslag is al bekend, maar die mag ik niet geven". Ik kreeg steeds een ander telefoonnummer wat ik moest bellen en daar zou ik dan wel de uitslag telefonisch krijgen (niet dus). Vanavond om 18.20u kon ik nog steeds de uitslag niet zien als ik inlogde, en om 18.36u wel. Gelukkig negatief. De uitslag was dus 5 uurtjes na testen bekend, ik kon het 51 uur na het testen inzien.
Zoon, gelukkig! Die heeft nu iig ook een einddatum in zicht. Man over 5 dagen nog maar weer eens testen.