Zijn alle mensen die zo lang aan het wachten zijn op een uitslag ook mensen zonder digid? Of zitten hier ook mensen tussen die meer dan 24 uur hebben moeten wachten met digid?
Mijn man en ik hadden de uitslag met DigiD al binnen 6 uur. Helaas nu al 58 minuten in de wacht bij de GGD voor de uitslag van mijn zoons .
Ik ben er echt van overtuigd dat er mensen zijn die zich hierdoor niet meer of veel minder snel laten testen. Met een beetje pech zit je gewoon 4 dagen binnen! Dus snap wat sommige hierboven zeggen ja!
Helaas is daar de wachttijd niet te doen. Maar toevallig kwam zijn digi-d binnen! En gelukkig geen Corona!
Tis GGD Rijnmond, uiteindelijk kwamen we er doorheen en ze zijn gelukkig ook negatief. Morgen weer naar school .
Dat testen met prio stelt dus ook weer niks voor. Leerkracht gistermorgen getest met prio en nu nog geen uitslag. Kinderen dus weer een dag thuis. Misschien onnodig. Ik dacht dat het daarvoor bedoeld was, maar niet dus
Ja tuurlijk! Die besmettingen zullen er in werkelijkheid veel meer zijn dus. En met dat snottebellenbeleid wordt dat alleen maar erger. Ik hou het wel bij zelftesten mocht t ooit weer nodig zijn
nou dat is wel heel slecht. Hier om 14:00 uur getest en om 23:00 uur de uitslag, gewoon in een autoteststraat.
Dochter en ik waren gistermiddag om 13.00 uur getest en vannacht om 00:05 uur gelukkig beide een negatieve uitslag.
Gisteravond 21.00 uur een afspraak gemaakt en vandaag om 11 uur kon zoon terecht. Eerst kreeg ik alleen opties voor morgen te zien, maar na een paar keer opnieuw proberen ook vandaag.
Klopt! Dat is goed te overzien. Als je eerst 2 dagen moet wachten op een afspraak en dan vervolgens op de uitslag ben je zo een week verder.
Ja precies. En als dan de uitslag negatief is, is dat natuurlijk fijn, maar tegelijkertijd ook wel compleet nutteloos dat je dan zo lang het huis niet uit kan…