Dochter vrijdag 15.30 getest en zaterdag 11u werd ik gebeld. Echt snel dus, zelfs binnen 24u. Terwijl ze zeiden dat t enorm druk is dus hoopte de 48u te redden.
Gisteren om 12.30 is m'n zoon getest en uitslag hadden we al rond 21.00. was dus erg snel. Helaas kan hij vandaag nog niet naar school, want z'n juf is ziek en er is geen vervanging : -(
Gekke vraag, maar ik heb altijd de uitslagen in de nacht binnen gekregen, een tegenvaller dat dat nu niet is. Zijn er ervaringen dat de uitslagen overdag digitaal binnen komen?
De afgelopen testen waren s ochtends vroeg (tussen 9 en 11) afgenomen en dan had ik dezelfde avond nog de uitslag vroegste was 17:30
Dan gaat het vast de hele dag door, ik ben heel ongeduldig, maar de vorige keer was het steeds binnen 6-12 uur en nu zijn we 19 uur verder. Ik weet het, ze zeggen ook tussen de 24-48 uur, maar zoals ik al zei, ik ben ongeduldig.
Mijn man en dochter waren zondag getest, uitslag van man binnen 12 uur, van dochter 20 uur. Gisterochtend getest en uitslag man en ik in 16 uur, van zoon wachten we nog op.