Als je de uitslag online hebt ingezien krijg je ook geen bericht meer. Stond ergens tussen de Vragen/antwoorden op de site.
De informatie verstrekking is niet echt geweldig. Lang niet iedereen weet dat je bijv. de uitslag online in kunt zien. Dan kan het dus voorkomen dat je onnodig lang wacht op de uitslag.
Helaas blijven meldingen via sms email uit als de uitslag online in te zien. Zouden ze 2 weken terug al iets aan doen maar nog steeds niet dus
Vanmorgen om 09:00 uur getest en rond 19:30 uur de (negatieve) uitslag gekregen. Heel snel dus in Noord-Holland.
Zaterdagochtend de afsprakenlijn gebeld, eerstvolgende plek in onze omgeving was zondag 13.42u. Dinsdag rond 17.00u kregen we de negatieve uitslag. Omgeving rotterdam.
Hier heeft zoon gisterochtend de test gedaan rond 8.30 en tegen 19u in de avond stond de (negatieve) uitslag al online. Kregen een mail daarvan.
Gisterochtend 9 uur getest en nog helemaal niks gehoord. Super irritant. Hij heeft nog geen DigiD en ik wil wel wel heel graag aan het werk als het kan. Ik ben net mijn eigen bedrijf gestart dus dit kom ff zo slecht uit.
Vanmorgen een afspraak gemaakt voor de jongste... kan pas zondag middag terecht... bijna een uur rijden hier vandaan! En ik woon echt niet in een gat ofzo!
Heb je die online gemaakt? Ik had namelijk ook een online afspraak gemaakt en moest er ook bijna een uur voor rijden. Dus toch alnsog er achteraan gebeld en toen kon ik én veel eerder op de dag én vlakbij.
Dit had ik ook. Online alleen opties ver weg (30-40km+) zichtbaar, telefonisch gemakkelijk een afspraak bij het dichtstbijzijnde testpunt (5km) kunnen maken.
Nee hoor, misschien verschilt het tussen de locaties, maar ik kreeg zowel een sms als mailtje dat de uitslag online in te zien was.
Ik had dinsdagmiddag om 16:00 uur online een afspraak gemaakt voor de volgende dag 13:45 uur en had precies 24 uur erna een negatieve uitslag. Ik kon ook op de dichtstbijzijnde teststraat terecht.
Hier gister afspraak geprobeerd te maken maar den helder, alkmaar, volendam ,Purmerend, Haarlem en Beverwijk allemaal vol. Uiteindelijk kon ik voor morgen ochtend een afspraak krijgen in de wandel corona test straat van de rai Amsterdam dus morgen zijn we een ochtend zoet. Heb voor mijn dochter digid aangevraagd want heb aangegeven daar de uitslag te willen krijgen