Ik wel hoor, ik zag 8u na de test de uitslag online en werd 36u na de test alsnog gebeld met de uitslag. Afspraken telefonisch gemaakt, geen sms/mail gehad, uitslag via digid kunnen inzien en dus ook gebeld.
Ik had vanmorgen rond 10uur de uitslag van mijn zoon gezien... Rond 16uur belde met de uitslag en de vraag of ik het gezien had, omdat het niet heel duidelijk in het systeem was....
Een vriendin van mij heeft zich gisterenmiddag laten testen. Heeft iemand enig idee wanneer zij de uitslag kan verwachten? Ze zeggen binnen 24 uur maar het is volgens mij zo enorm druk dat ik mij afvraag of ze dat wel halen. Iemand (recente) ervaring mee?
Hoezo binnen 24u? Is ze bv zorgmedewerker? Ik ken 1 verpleegkundige die maandag getest is en zij had diezelfde dag nog de uitslag - ‘s ochtends getest en rond 19u stond de uitslag online (inloggen met digid op coronatest.nl)
Nee ze werkt niet in de zorg. Haar baan valt niet onder de vitale beroepen. Misschien dat het bij die regio nog rustiger is (Drenthe).
Ze heeft de uitslag: negatief! Binnen 24 uur. De uitslag staat op DigiD, verder (nog) geen bericht gehad.
Afgelopen dinsdag ochtend half 11 getest en woensdagavond half 8 kreeg ik een mailtje dat de uitslag klaar staat. Had 10 min er voor nog gekeken en toen was er nog niks
Zoon zaterdag ochtend 10.00 uur getest (op dinsdag ochtend de Afspraak gemaakt) en kreeg maandag avond 19.30 uur het telefoontje met de uitslag. Heel vervelend want hij had amper klachten en mocht niet eerder terug naar school. Heef dus een week thuis gezeten met 1x hoesten op een dag.
maandag gebeld voor afspraak woensdag ( gisteren) 11 uur bij de fietsteststraat en ik werd vandaag om 15 uur al gebeld dat hij negatief was. Best snel.
Lastige tijd nu, er 'heerst' toch iets van een verkoudheid. Dus mensen moeten al snel thuisblijven en zich laten testen. Wij hebben zelf geen klachten ofzo dus weet niet hoelang het hier duurt voordat je aan de beurt bent. Bij mijn vriendin (drenthe) duurde het 2 dagen. Maandag bellen, woensdag testen. En dan donderdag de uitslag. Maar ik vind het in het geval van jouw zoon wel lang hoor. En echt super balen voor hem dat hij bijna geen klachten heeft maar niet naar school mag. Hoe gaat het nu met hem?
Ik en M’n vriend willen ons ook laten testen ivm behandelingen in Duitsland. Alleen ik ben Als de doods voor die wattenstaaf die zo diep je neus ingaat, doet dat geen pijn? En ja het beter als we ons allebei testen of kan ook 1 van ons testen en er vanuit gaan dat Als het negatief is het bij de andere ook negatief is.
Mijn man en ik vonden het beide wat kriebelen (alsof er in de verte een nies aankomt), maar verre van pijnlijk.
Hah Hahah omg gelukkig je stelt me echt gerust. Ik ga deze week nog afspraak maken. We zijn een beetje verkouden en vinden het toch wel fijn het uit te sluiten.
Ik heb zelf geen test gehad maar een vriendin van me wel. Zij zegt dat ze die in haar keel niet voelde. Gewoon niet. Die in haar neus wel, maar dat kriebelde een beetje. Het deed geen pijn. Het schijnt een heel dun wattenstaafje te zijn. Op sommige plaatjes lijkt het een behoorlijk groot ding te zijn, maar dat is het dus niet! Succes, ik hoop dat jullie test negatief zullen zijn. Heb je al een afspraak?
Mijn ervaring is dat ze verschillende stokjes gebruiken. Bij de eerste keer moest ik echt kokhalzen en brande het in mijn neus daarna en tranen in de ogen en bij de 2e test hadden ze veel dunnere stokjes en dat merkte ik bijna niet. Nog niet fijn maar goed te doen.
Ik getest op zondag om 11 uur. Op maandag om 17.45 stond de uitslag online. Zoon op maandag om 12 uur getest. Uitslag stond dinsdagochtend om 7.30 online Ik ben getest in Ede en mijn zoon in Amersfoort