Ik heb het 7 of 8x geprobeerd en elke x kreeg ik melding dat geen test locaties in de buurt waren dus toen maar gebeld..
Ik heb dit echt 2 dagen geprobeerd maar als ik al opties kreeg, was het op 1,5 uur rijden. Vandaag dus, na bellen, een locatie op 1 uur afstand.
Woensdagavond test aangevraagd, zaterdag getest om 9:30 en uitslag 23 uur later al online via digi-d ontvangen.Heel snel dus. Zoon kan weer lekker naar stagebedrijf.
Mijn man (docent) woensdag afspraak gemaak, vrijdag getest (30 min rijden) en nu zitten we ‘gezellig’ binnen met zijn allen. Hoop dat de uitslag er aan het eind van de dag is (regio Rijnmond). terwijl ik dit schreef kwam de mail binnen! Negatief.
Na 76 uur uitslag gekregen, positief getest. Hier ook via de telefoon een afspraak gemaakt omdat alle testlocaties in de omgeving vol zaten. Uiteindelijk nog 45 km gereden heen en 45 terug. Mijn man heeft 1 op 1 dezelfde klachten, we gaan er van uit dat hij het ook heeft en houden netjes de quarantaine wat langer aan en klaar.
Om ervoor te kunnen zorgen dat de mensen waarmee je in aanraking bent geweest in quarantaine te gaan zodat ze niet onwetend mensen zouden kunnen besmetten.
Ik heb vanochtend online een test aan gevraagd. Kan vanmiddag al terecht maar moet wel 1 uur rijden. Maar ja de dichtsbijzijnde teststraat is 45 min rijden dus dat kwartier maakt ook niks meer uit. Ik twijfelde om de tesr aan te vragen. Ben al 3 dagen ziek maar heb niet echt corona klachten op een piep klein beetje keelpijn na. Heb nu dus toch maar de test aangevraagd voor de zekerheid.
Ik had binnen 25 uur de test uitslag (negatief). Provincie Flevoland. Moest wel 4 dagen wachten tot ik terecht kon
Mijn man moest 3.5 dag wachten om getest te kunnen worden en kreeg na zo'n 22 uur de uitslag, gelukkig negatief..
Ik heb na 3 dagen past de uitslag gehad. En dat was na meerdere keren bellen de uitslag staat nu een week later nog niet online.
Ik heb een mail gekregen dat de uitslag vertraging heeft opgelopen vanwege een storing bij het lab. Niet cool...