Oh wat wisselend zeg. Krijg je de uitslag nog wel telefonisch als je geen digid hebt? Zoon is vanmiddag getest, heeft nog geen didig (inmiddels wel aangevraagd). Vorige keer dat hij werd getest duurde het zo'n 28 uur, maar lees hier ook wel 50. Ben benieuwd. Maandag naar school zou handig zijn.
Goed om te weten, ligt hier aardig in de buurt dus dan weet ik alvast dat ik die beter kan overslaan . Vijfhuizen was ook goed geregeld, en iedereen in de auto blijven.
Mijn testuitslag was na 31 uur online te zien. Ik word nog gebeld ivm positieve uitslag, dat zal morgen wel worden dan. Mijn man kreeg vorige week telefonisch zijn positieve uitslag door na 50 uur. Lag gisteren niet aan mij dus dat ik het geen fijne locatie vond... Als mijn test negatief was geweest, had ik het daar wel opgelopen in al die gangen die je door moest
Je word gebeld als je het niet via digid gezien hebt, dus als mensen via digid de uitslag al gezien hebben worden ze niet gebeld, als je geen digid hebt word je ook gewoon gebeld
Hoop het ook voor je! Ik was rond 14:00 in Drachten. Viel me heel erg mee, had verwacht tot morgen te moeten wachten op de uitslag.
Als je positief getest bent en je kijkt via digid krijg je het daar dan ook al te zien zonder dat de ggd je belt? Of word je dan eerst door de ggd gebeld voor je het in je digid kan zien?
Jaa klopt, maar vroeg me af of dat dus met een positieve uitslag ook zo zou zijn of dat ze dan toch echt eerst bellen
Ik zag donderdagavond mijn positieve uitslag via DigiD en werd vanochtend pas gebeld door de GGD. En ik kreeg ook niet eerst een mail zoals er bij DigiD staat, dat is volgens mij alleen bij een negatieve uitslag, dus gewoon af en toe even inloggen!
Bedankt! Wanneer ben jij getest? Best lang er tussen nog tot de GGD je dan gebeld heeft! En hoe voel je je?
Ik ben woensdagmiddag getest, dus heeft 3 dagen geduurd, best lang idd. De GGD van je eigen regio belt en ik woon in een regio met veel besmettingen. Ik voel mij prima, heb weinig klachten gehad. Momenteel alleen nog geen geur en smaak helaas. En jij?
Ah vandaar! Gelukkig voel je je wel goed verder! Ik had zelf keelpijn maar dat is wel weer weg maar wel mn kinderen met enorm hoge koorts, kinderen testen ze niet daarom moest ik mezelf laten testen
Hopelijk is je test negatief en zijn je kinderen weer beter! Zelfs met met 2 ouders die het hebben testen ze onze kinderen niet