Hier inmiddels de activatiecode voor zoon zijn digid binnen (donderdag gelijk aangevraagd) en uitslag staat erin. Negatief, dus hij is gelijk naar buiten gegaan om te voetballen.
Donderdag werd ik verkouden, donderdagavond echt strontverkouden dus een afspraak gemaakt voor vrijdagavond 18.46 uur. Ik wacht nog op de uitslag. We zouden met mijn ouders op vakantie zijn nu, maar dat kan helaas niet.
Ik ben gisteren rond vier uur getest. Zoon net iets eerder. Ik heb via DigiD gezien dat ik negatief getest ben. Maar voor zoon zouden we sowieso gebeld moeten worden, want geen eigen DigiD. We zijn niet gebeld, en toen ik net voor 8 uur naar de Ggd belde kon men wel zien dat zoon getest is en dat de uitslag binnen is en we op de bel lijst staan. Maar hij mocht de uitslag niet geven... wat zouden jullie daar bij denken? Snap op zich wel dat ze niet iedereen die belt uitslagen kunnen geven, maar hij zag wel al dat het nummer waar ik mee belde ook het nummer is dat zij morgen moeten gaan bellen... ik maak me nu best druk, hopelijk blijkt morgen alsnog om niks. Gelukkig gaat het inmiddels wel beter met mijn zoon.
Wat Wat vaag vd ggd Ik heb destijds gebeld voor zoon en kreeg het meteen te horen, negatief weliswaar Maar das de reden geweest digid voor hem aan te vragen
Hier aan het wachten...... Vrijdagochtend afspraak gemaakt. Klacht koorts, geen andere klachten. Zaterdagochtend 10:00 getest..... Maar sinds wakker worden op zaterdag ochtend klachtenvrij.... Zo dubbel allemaal, al had ik afspraak afgebeld dan had ik nu kunnen hardlopen. Als het tegen zit morgen nog allemaal in huis aan het wachten..... Kinderen nog niet naar school. Ik hoop voor vanavond uitslag!!!
Kinderen mogen naar school als jij in afwachting bent vd uitslag mits je geen koorts of benauwdheid hebt
Ja maar mijn enige klacht was koorts op vrijdag...... Daarna weg.. Mag het dan ook?? Daar ligt mijn twijfel. Nu 24 uur klachten vrij...
Ja das lastig hier was nichtje op maandag ziek geworden, kon pas vrijdags een test doen maar toen al weer beter. Zondags de uitslag : positief Maar omdat ze al meer dan 24 uur klachten vrij was mocht ze de deur uit maar huisgenoten moesten 10 dagen in quarantaine.... nou shoot me
Volgens de nieuwe beslisboom mogen ze toch naar school als de huisgenoot geen covidklachten heeft naast koorts?
Ik had de uitslag echt heel snel (voorrangsplek). Maandag 11.15 uur gebeld om een afspraak te maken. Dinsdag 9.15 uur getest Dinsdag 17.15 uur mailtje dat de uitslag bekend was.
Gelukkig geen kopzorgen voor de kinderen en school morgen. Negatief getest. Zaterdag om 10:00 getest, zondag rond 18:00 de uitslag.
Vrijdag om 14.15 getest, stront en stront verkouden. Vrijdag om 23.00 mail binnen gekregen dat ik de uitslag kon inzien. Negatief.
Hebben we inderdaad vanochtend om 10 uur maar weer gedaan. Die mocht het ook niet zeggen . Maar toen ik nogal gefrustreerd ophing werd ik daarna echt meteen gebeld. Negatief! Wat een moeilijk gedoe maar gelukkig maar!
Wat een onzin, dit kost ze nog meer tijd natuurlijk. Het is toch makkelijker voor ze om meteen de uitslag bekend te maken. Wat vaag zeg.