Ik kreeg tijd terug geen mail maar stond er al vriendin heeft het zelf op donderdagavond gezien online en vandaag ps gebeld door ggd met bron contactonderzoek. Ze was vergeten de fysio te bellen
Ik heb een meningsverschil met mijn man. Hij is vandaag getest en beweerd dat hij de uitslag per SMS krijgt. Ik heb dat nog nooit gehoord, jullie? Is er iemand van jullie die de uitslag per SMS heeft gekregen?
Ik was in 39 uur helemaal klaar. Echt mega snel. En 15 min van huis. Maandagochtend 6.00 afspraak gemaakt. Vandaag 11.15 getest en vanavond 21.00 uitslag (negatief) Werk wel in de kinderopvang en dat kon je aangeven.
Wij zijn niet gebeld, 39 uur geleden nu.. als ze vandaag voor 15:00 uur niet bellen , dan kan ik bellen neem ik aan? Dan is het dus 48 uur geleden
Het is 48 uur vanaf het einde van de testdag. Vervelend dat het zo lang duurt! Ik zou eind van de middag bellen naar de GGD. Voor kinderen kan je ook een code aanvragen om in te kunnen loggen met DigiD. Dan kan je de uitslag sneller online zien.
1ste x binnen 9 uur, online via digid 2de x was wel wat langer, ongeveer 30 uur na de test, kreeg een email dat de uitslag er was, via digid.
Officieel niet nee. Maar heb het al van meer collega's gehoord. Misschien toch net een zetje meer wat we krijgen?? Wel fijn hoor, vandaag mijn gastouderopvang gewoon weer open.
Mijn man heeft zich zaterdag ochtend laten testen en kreeg zondag rond 21uur de uitslag per sms. Ik heb mij vanmorgen laten testen en krijg voor 22uur de uitslag per mail. (mijn werkgever heeft een eigen teststraat)
Uitslag sowieso niet idd. Dat is alleen per telefoon of met je digid. Misschien wel de melding dat de uitslag er is. Weet dat dat ook per mail kan, wellicht ook per sms.
Nou eindelijk na 49 uur uitslag negatief.. Hij had snachts 39,6 graden koorts en overgegeven dus als het zo blijft moet ik de huisarts bellen