Ik voel me echt prima. Dat is misschien nog wel het meest frustrerende. Beetje hese/nasale stem en een paar keer per dag een kriebel in de keel die ik ff weg moet kuchen. En daar blijft het vooralsnog bij. En jij?
De dag dat ik mij liet testen was ik heel beroerd koorts overgeven erge hoofdpijn hele erge spierpijn in mijn rug waarvan ik even dacht dat weeën waren was uitgedroogd van het overgeven Volgende dag wat keelpijn en nog vermoeid etc Nu alleen mijn reuk en smaak volledig weg en zo nu dan kriebel in me keel maar voel me goed
Als ze zien dat je het al via digid bekeken hebt, en negatief, bellen ze niet meer. Alleen bij positieve testen
Man maakte maandag om 7:00 een afspraak voor maandag 9:00, en heeft nu, na 53 uur wachten nog geen uitslag.
nee.. net gebeld naar de ggd en daar zeggen ze dat het maandag om 20:00 opgehaald is bij de teststraat dus dat ze tot vanavond 20:00 de tijd hebben voor de uitslag
Vanmorgen gebeld met de GGD voor een test voor mijn zoon. Dat ging niet zonder problemen.... Ik belde om kwart over 11/half 12. Het hele riedeltje doorgelopen, alle vragen beantwoord. Wil ze mijn mailadres invoeren, doet bij haar het @ niet. Kon ze dus mijn mailadres niet invoeren. Of ik even opnieuw wilde bellen Ik opnieuw bellen, toen ging het wel goed, tenminste... Ze vertelde dat ik om 13.54 uur terecht kon bij de teststraat vlakbij. Top! Dus die vastgezet. Gaat om 12 uur de telefoon: "met teststraat van de GGD, komt J nog?" Eh wat??? "We verwachten we hem om 11.45 uur" Nou ik heb een afspraak voor vanmiddag. Was gelukkig geen probleem, ik mocht gewoon vanmiddag komen. Om 14 uur getest, nu afwachten....
Vrijdag getest 14.00 (vriend en ik) zondag morgen 08.00 stond de uitslag er al op. Beide negatief. Maar zegt eigenlijk niks, kan vandaag positief zijn. Je weet het niet. Vriend ging eerst, was voorbij voor hij boe of bah kon zeggen. Dacht appeltje eitje, daar ga ik voor zitten. Mooi niet, heb gehuild als een klein kind. Beide neusgaten niet toegankelijk, "nou mevrouw, dit maken wij niet vaak mee maar u heeft hele kleine neusgaten, sorry dat ik u zo een pijn moet doen maar het moet toch echt nog een keer" uiteindelijk gelukt bij rechter neusgat. Wel advies gekregen er naar te laten kijken bij de dokter, snap nu waarom ik altijd zo een last van mijn neus heb.. Dus ergens bedankt dan maar...
Afgelopen donderdag om 10.45 de test en dezelfde avond om 20.30 de uitslag al. Getest in Urmond( zuid Limburg) Gelukkig negatief
Hier, wel met zorgprio, heeft mn man dinsdagochtend om 8.30 gebeld. Kon om 9.20 testen. Uitslag om 17u zelfde dag negatief.
Mijn stiefvader is zondagavond getest (vanuit het zhuis waar hij ligt voor iets anders) en op maandag 13 30 kreeg hij een positieve uitslag. Hij had overigens geem coronaklachten (behalve verhoging na een bloedtransfusie) Mijn schoonzus op zondag om 15.30 getest. Op maandag om 13.30 stond de uitslag online (positief). Haar klachten zijn verlies reuk/smaakverlies en neusverkoudheid. Mijn moeder is dinsdag om 12.45 getest. Haar uitslag stond gisteren om 13.45 online (positief). Haar klachten zijn hoesten, erge hoofdpijn, vermoeid, hoesten en verhoging/koorts. Mijn man is gisteren om 10 uur getest ... tot op heden staat er online nog geen uitslag. Zijn klachten zijn erge hoofdpijn, vermoeid en licht hoesten....
Man heeft hier na 70 uur nog steeds geen uitslag, dus we gokken erop dat zijn test kwijt is en hij dus opnieuw getest moet worden, want nog steeds klachten.. Echt, hoe krijgen ze het voor elkaar
Dan zie je hoe het kan verschillen. Ik ben dinsdag om 12.45 getest in Urmond en ik kreeg net een half uur geleden de uitslag.