Na 79 uur is mijn man gebeld door de ggd dat zijn uitslag negatief was. Nog steeds niks bij DigiD. Vanmorgen zeiden ze dat ze konden zien dat hij bij het lab was. Ze zijn er achteraan gegaan en het bleek dat er een nummer niet was ingevuld op het buisje en dat ze daarom niet wisten van wie de test was gebeurde ongeveer 1 op de 1000 testen. Wat een geluk!!
Donderdagmiddag getest en ‘s avonds via digid al de uitslag. Randstad. En ik heb me niet met voorrang laten testen. Super dus.
Mijn papa vandaag getest in het ziekenhuis (standaard in belgie voor je een onderzoek/operatie ondergaat) dus GEEN klachten... Vanmiddag tzlefoon dat hij positief is... Hoe dan? 7 weken geleden positief in tenerife en 2 weken later (dikke maand geleden dus) weer negatief in tenerife, daardoor kon hij naar huis... We snappen er niets meer van. Papa is mijn knuffelcontact omdat wij samen werken dus ik moet nu in quarantaine...
@luca75 dankjewel! Erg benauwd en het gevoel dat ik een longontsteking heb. Ook sneller moe dan anders. Klachten zijn vandaag wel erger dan gisteren.. Had gisteren gebeld omdat ik milde klachten had en mijn collega ook positief was. Inmiddels meerdere collega's positief dus echt rot..
Dát is dus echt niet waar. Je hebt het waarschijnlijk over besmettelijkheid? En zelfs dat is geen maand. Ze weten nog vrij weinig van immuniteit.
Ja bizar he, wat ook nog verklaring zou zijn is dat die negatieve test in tenerife verkeerd was... Maar hij heeft sinds vandaag last van een verkoudheid dus we weten het echt niet... Als hij morgen niet zieker is wil hij zich laten hertesten om heel zeker te zijn...
Man is vrijdag getest, kreeg vanmiddag telefoon. Helaas positief. Ik heb ook milde klachten en laat me morgen testen.
Hoe voelt een longontsteking? Ik ben al sinds gisteren in paniek (heb vroeger een paniekstoornis gehad en soms komt t terug). Ik zie ons al in het ziekenhuis liggen of nog erger. Bron en contactonderzoek heeft vanmiddsg gebeld en daarna nog 2x omdat hij steeds wat was vergeten te vragen.