Hier gisteren ochtend om 9.30 getest Man kreeg vanmiddag de uitslag door gebelt negatief! Ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag.. pfff duurt lang dan haha
Ik ben gisteren (donderdag ) om 13.15 uur getest en heb nog steeds geen uitslag...heb geen specifieke corona klachten maar voel me niet top (maar ook weer niet zo slecht dat ik niet mijn normale dingen kan doen). Heb me laten testen omdat ik in contact ben geweest met iemand met covid (wel op afstand maar heel veel uur in dezelfde ruimte). Heb vandaag al tig keer ingelogd....
Zoon is gisteren getest om 10.30. Nog geen uitslag... heb wel de lokale ggd gebeld en die konden wel zien dat de test bij het lab was aangekomen. Hij gaf aan dat het wel druk was op het moment.
Man heeft duidelijke klachten: droge hoest, spierpijn, geur en smaak kwijt, geen energie en is vanmorgen om 1045 getest. Ik ben om 1215 getest met lichte verkoudheidsklachten. Hoop dat we morgen de uitslag hebben.
Ik ben inmiddels 49 uur geleden getest en nog geen uitslag....mensen die zich gisteren bij dezelfde teststraat hebben laten testen hebben de uitslag wel al. Weet iemand waar je naar toe kan bellen ?
Hier wacht ik nog steeds. Heb mij donderdag ochtend om half 10 laten testen. Mijn man kreeg gisteren al de uitslag. Ik wacht nog steeds. Zijn er mensen die zich in Rotterdam hebben laten testen bij van zandvlietplein? En ook nog steeds wachten?