Rotterdam rijn mond zegt 72 uur nadat je getest bent te belle Ik zou proberen te bellen, dat google zegt dat ze gesloten zijn hoeft nu dat niet te betekenen. Ik heb destijds met gelderland gebeld op zondag omdat noord limburg ook niet te bereiken was
Ik heb het nummer gegoogled van ggd noord limburg omdat ik daar woon. Die waren tot 20.uur bereikbaar
Dankjewel! Heb net gebelt maar er waren 5 wachtende voor me! Probeer het straks weer en anders morgen !
Toevallig net gekeken op digiD En de test is positief. Word binnen 1 tot 2 dagen gebelt door de ggd staat er bij. Man hoest longen uit ze lijf is negatief
Ik ben vandaag nog terug gebeld en helaas ook negatief. Heb eigenlijk geen klachten. Man is aan het hoesten en moet de uitslag nog krijgen (is pas vandaag getest).
Thnx heb eigenlijk nergens last van gelukkig. Mijn zus is positief, ik hwb haar zaterdag gezien (vorige week). Maar we hebben wel al die tijd afstand gehouden. Verder hebben zeer veel kids uit de klas van mijn zoon corona. Zoontje is 5 maar al 3 juffen en 9 kids hebben corona. En ook veel ouders van kids in zijn klas. Ik ben heel voorzichtig en bestel boodschappen online en spreek niet met mensen af (behalve ouders en zussen, die zijn ook voorzichtig). Maar ja heb helaas nu toch. Geluklig vallen de klachten mee en ben meteen in quarantaine gegaan dus ik ga er vanuit dat ik niemand anders besmet heb (behalve misschien gezin, man is negatief en kids laten zich vanmiddag testen).
Ik heb afgelopen maandag om 14.00 uur getest, dinsdag om 15.30 de uitslag. Gelukkig negatief. Manlief op dinsdag om 10.30 uur getest. In de nacht (woensdagochtend heel vroeg) om 1.00 uur al uitslag, helaas positief. Het schijnt per ggd en per teststraat te verschillen. Almelo doet er wat langer over dan Holten. Terwijl het wel bij dezelfde ggd regio hoort.
Gisteren om 12:15 getest en vandaag om 14:00 een positieve uitslag. Man is een paar uur eerder getest maar weet nog niets. Gezien zijn klachten lijkt het onwaarschijnlijk dat hij negatief is. Zijn er hier meer zwangere die positief getest zijn? Ik zou wel graag een extra echo willen nadat ik klachten vrij ben. Hoe is dat bij jullie gegaan?
mijn schoonouders zijn beide tegelijk getest in holten. Mijn schoonvader had na 48 uur een positieve uitslag en mijn schoonmoeder heeft nog geen uitslag.
Dat kan. Heb ik met zoontje gehad duur Zelfde tijd getest en ik na 30 uur uitslag en zoontjr na 45 uur nog niks toen gebeld
Aangemeld via digid/digitaal of telefonisch (zonder opgave van emailadres)? Mijn man had digitaal aangemeld en had de uitslag dus heel snel. Hij had de medewerker van de ggd voor uitleg wat wel en niet mocht in de loop van de ochtend al aan de telefoon. Dus zo'n 27 uur na de test en ca. 12 uur nadat hij de digitale uitslag al had gekregen. Ik ben benieuwd hoe snel ik de uitslag van onze test van morgenvroeg krijg. Ik heb telefonisch aangemeld met opgave van emailadres, omdat zowel ik als de kinderen moeten worden getest. De vooraankondiging van de uitslag zou ik dan wel per mail ontvangen, maar ik kan de uitslag van de kinderen niet online bekijken. Voor hen zal ik moeten wachten op het telefoontje. De mijne kan ik met digid inzien.