Hoe lang wachten op uitslag corona test

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door 1981Mama, 10 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

Ik wacht nu 44 uur:cool:

2. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ben blij dat ik de uitslag via digid kon zien dat ik positief ben. Anders wist ik nu nog niks. Had donderdag om half 10 de test gedaan. En via digid zag ik het zondag om half 11 savonds de uitslag.(had om half 9 nog gekeken)
    Ik had aangegeven gebelt te willen worden omdat ik de digid app opnieuw moest instellen.
    Gaat hard met de positieve testen.
    Ik wens hier iedereen heel veel beterschap rn veel gezondheid toe. Dat we hier maar snel van af mogen zijn na een jaar vol ellende!

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Gisteren om 12 uur getest en nog geen uitslag.... zit er met smart op te wachten omdat ik wel behoorlijke klachten heb... vorige keer binnen 24 uur uitslag en mijn vriend ook al 3x. Zitten in het Noorden, daar is het nog iets rustiger en dus sneller denk ik qua testuitslagen.

Zou het zo shit vinden voor de kinderen als ik positief ben... moeten ze van alles missen van de week. Ik ben toch al ziek, maakt voor mij niet uit of ik deze week nou binnen moet zitten of niet. Maar voor hen zo sneu terwijl zij nergens last van hebben.... blijf maar duimen voor een gewoon griepje. De koffie smaakt nog goed, das een goed teken denk ik dan maar....

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wel vreemd dat er ook binnen 1 testlocatie dan nog zoveel verschil in uitslagtijd is dan.

5. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    548
    271
    63
    ja heel vreemd. Vanochtend heeft ze digitaal de positieve uitslag gekregen. Donderdag zijn ze getest

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat lang!

7. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

Hier nu 50 uur . Maar blijkt in de regio een probleem te zijn met de testen van 2/12

8. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

Na 51 uur, negatief!:D

9. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ik heb rond half 3 de ggd aan de telefoon gehad. Van regio Rotterdam.
    Het is chaos werd er mij vertelt. Het is extreem druk bij de teststraten en ook heel veel positieve testenuitslagen die ze moeten door bellen. Tijd kan oplopen tot 72 uur voordat de uitslag (digitaal) er is en na de test nog 1 a 2 dagen tot je ggd de uitslag kan door bellen.
    Ik heb vanaf donderdag ochtend getest en werd vanmiddag pas gebelt met de uitslag.( had het wel al digitaal binnen gekregen zaterdag avond om half 11 savonds.

nanni1996 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gisteren getest om 9 uur. Vandaag om 13.00 via digid de uitslag, gelukkig negatief.

De kinderen hebben geen digid, dus ik wacht nog op dat telefoontje. Ik had gehoopt dat het telefoontje vrij snel na de mail zou komen, maar helaas. Ze hebben het waarschijnlijk super druk.

Intussen mag manlief alweer uit isolatie en quarantaine, maar de kids en ik moeten wachten tot de laatste testuitslagen van de kids bekend zijn voor we weer naar buiten mogen.

11. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Er zat 5 uur tussen het maken van een afspraak en de testuitslag. XL testlocatie icm sneltest.

12. Koon

Koon Niet meer actief

29u van test tot (negatieve) uitslag.

13. Pisam

Pisam Niet meer actief

Ik wacht nu 27 uur. Peanuts natuurlijk, maar ik zit heel ongeduldig telkens te checken. :cool:

14. Pisam

Pisam Niet meer actief

Na 39 de negatieve uitslag. Om 1.40 s nachts.

15. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.496
    8.417
    113
    #1235 Felice, 18 dec 2020
    Laatst bewerkt: 18 dec 2020
    Gerelateerde wacht vraag ... Hoe lang duurt het voordat je bevestiging van je afspraak per mail/sms krijgt?

Edit: vraag is inmiddels beantwoord :D 40 minuten

16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dat is snel, hier duurde dat zeker 3 uur, was alweer thuis van het testen toen de bevestiging binnen kwam.

17. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.496
    8.417
    113
    Oh echt? Da's wel heel lang.
    Stond bij dat ik de bevestigingsmail of sms bij me moet hebben.
    Nou ja, die is dus inmiddels binnen :D maar hoef pas over een paar uur heen.

18. TotalBella

Hier vragen ze er niet om, legitimatie ook niet altijd, vorige keer niet, gister wel.

19. TotalBella

Ik heb de, negatieve, uitslag 22uur na de test gekregen

20. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Mijn man heeft gister na 21 uur de uitslag gekregen (randstad)

Deel Deze Pagina