Sterker nog; ik ben donderdagmiddag om 16u geweest en mijn schoonmoeder is zaterdag om 13:00 geweest. Dezelfde testlocatie dus. We werden allebei zondagmiddag gebeld, ongeveer 10 minuten na elkaar.
Wij hadden om half 12 een afspraak staan voor dochter, maar na een week thuis toch maar naar school gedaan. Ze was nog een beetje verkouden, maar ze hebben van school niet gebeld, dus de afspraak afgezegd.
Gisteren zoon en ik rond 10 uur getest, ik kreeg vandaag de uitslag al rond 12 uur en die van mijn zoon rond 15.30. beiden negatief gelukkig
Ik lees mijn antwoord net terug en ik weet zelf niet eens meer wat ik bedoelde met "meer" . Sorry voor de onduidelijkheid.
Ja vond ik ook, bij mijn uitslag al gevraagd naar die van mijn zoon, maar daar kon ze niks over zeggen en ik zou daar later op de dag wel telefoon over krijgen. Geen idee waar die vertraging dan in zit.
Ja hoor, hier ook negatief getest en dus kan iedereen weer gewoon aan het werk en naar school (als ze zich daar niet te ziek/zwak voor voelen uiteraard)
Hier hadden we een kleine 26 uur voor de uitslag binnen was. Denk ook dat mijn dochter mee aangestoken heeft want heb lichte keelpijn
Geen idee. Wat ik wel weet is dat we door dezelfde ‘straat’ moeten als de mensen die via de ggd komen.
Ja dat zag ik vandaag ook waar wij waren, Martini en umcg personeel werden daar ook getest. Maar omdat @Cindy1977 volgens mij ook zo snel was dacht ik dat.