Net ff gebeld, want mooi weer en willen vanmiddag ook wat doen met dit prachtig weertje... Die man zegt... "Ja er is een uitslag bekend, mag hier niets over zeggen je wordt vanmiddag gebeld..." ik knijp het wel na deze uitspraak...
Mijn man kreeg de positieve uitslag gewoon online hoor. Maar kan je het gewone nummer bellen? Want ik heb mijn testuitslag al lang en de kids nog niet.
Was voor m'n zoontje... En die heeft geen digid.. Maar heb gewoon opnieuw gebeld. Hij is negatief gelukkig.
Geeft niet. Ja van 1 kind. Maar we moesten het flink aangeven bij de ggd. Andere kind is nog geen testuitslag naar nu toch lijkt? Ik ben het even kwijt nu maar we missen officieel dus nog 1 uitslag. Ik ga overigens morgen nog een keer zelf. Heb klachten en ik kan me niet indenken dat ik er ongeschonden uit kom
En vanavond maar weer gebeld... Nog steeds niks bekend... Morgen locale GGD bellen... Zucht. Ik ben blij dat dit voor de pilot is, en ik klachtenbrief ben gegaan, maar vreemd is het wel
Afgelopen vrijdag getest om 10.15 en rond 21.00 uur de uitslag. Vandaag getest met prioriteit, 11.15 getest en om 17.30 uitslag. Gelukkig negatief
De uitslag van mijn peuter is er na 48 u nog niet. Hij stond op afgerond in het "systeem" volgens de mensen die ik sprak aan de telefoon. Ik hang momenteel al een heel uur (!!!!!!!!) in de wacht bij de ggd
Mijn zoon is gisteren om 8.30 getest en om 21 uur via DigiD de uitslag al. Deze keer gelukkig negatief.
Als je een DigiD hebt dan kun je dus voor je kind inplannen via de website? Maar dan is er geen onderscheidt of het om een kind of niet gaat tijdens te test? Dan krijgen ze gewoon de reguliere test toch?
Klopt, je kan voor kinderen een DigiD aanvragen en online een afspraak maken. Ik neem aan dat ze dunnere wattenstaafjes gebruiken, maar verder is de test toch hetzelfde? Als je belt plannen ze misschien wat extra tijd in bij een kind. Maar ik wist al dat het geen probleem op zou leveren bij hem.
Geen idee, mijn kinderen zijn 3 en 6 en nog niet getest. Ooit eens gebeld in juli maar toen hoefde die van toen 5 niet te komen. Ze zei dat ze dan wat extra tijd zouden inplannen. Zou hier wel nodig zijn want ze zijn ook al panisch voor prikken duurt ook altijd lang. Maar ik heb DigiD voor ze en dat werkt natuurlijk wel het snelste.
Misschien valt het mee. Mijn oudste hoef je ook echt niet te prikken, maar dit vond hij niet erg. Maar hopelijk hoef je ze nooit te laten testen natuurlijk!
Ik heb na 2,5u in de wacht per ongeluk opgehangen met een wissel gesprek.... Landelijke nummer maar weer gebeld, meisje deed erg haar best om het overal aan te melden. Ik werd gister laat in de middag teruggebeld door iemand met de uitslag. Positief (zoals verwacht)