Ja en gisteren stond ik in de rij en dus na 19 uur (klachten waren erger geworden) maar ik heb blijkbaar gewoon mijn jaarlijkse holteontsteking
Ik mag vandaag om 10:00 dus benieuwd mijn gastouder was dinsdag om 08:00 aan de beurt en had om 17:00 uitslag
Ja je vergeet bijna dat er ook nog gewone virussen zijn hè Dankjewel! Hopelijk snel de uitslag voor je!
Onze dochter is gisteren om half 2 getest. Ik ben benieuwd wanneer we gebeld worden met de uitslag. Ze heeft trouwens geen klachten maar haar leraar heeft corona
Ja heb ik vorig jaar meteen gedaan voor de oudste . Ik had uitslag toen na 36 uur en hij na 50 uur nog niet en toen de ggd belde voor hem snapte ze niet dat er niet eerder gebeld was
Ik moest er onze zoon ook eventjes aan herinneren gisteren Hij heeft wat keelpijn, neusloop en hoest en na zijn test zei hij direct dat hij denkt corona te hebben. Ik heb hem toen ook gezegd dat de kans dat hij een gewone verkoudheid heeft nog steeds groter is.
Erg Zeg dat kids zo denken nu. Dochter van vriendin is gisteren helemaal over the flos gegaan. Opa kwam op visite maar ze wilde niet dat hij binnen kwam want dan zou zij hem mss ziek kunnen maken omdat zij veel klasgenootjes heeft etc echt zielig
Ja mijn zesjarige zei gisteren gelijk: heb je dan Corona? (Omdat ik ziek ben en heel veel nies, neus dicht zit en natuurlijk niet veel meer doe dan liggen nu ik me zo beroerd voel) Dus ik zei nee dat denk ik niet maar ik heb me wel even getest. Gisteravond kwam hij om 22 en om 6 vanochtend vragen of ik al wist of ik Corona had. Vond ik wat sneu. Gelukkig kon ik hem net geruststellen.
Ja herkenbaar mijn oudste vraagt steeds aan opa of hij wel de prik neemt want hij wil niet dat hij dood gaat. Terwijl wij dat dus helemaal niet benadrukken ofzo.
fijn familie van me had het in oosterhout 2 weken terug; alsof je als laatste van de dag, bovenaan op de stapel ligt met testuitslagen in voeren . Die had het ook binnen 2 uur. Wij hebben het meestal wel op dezelfde dag als we testen tot begin van de middag, maar 'dezelfde dag' is dan nog wel; 23.30 s avonds. Maar oke, ook dat vind ik al fijn. Dochter is de ene middag getest en daarvoor werd de volgende ochtend half 10 gebeld. Erg netjes ook.