Ja inderdaad. Maar dan nog, het gaat dus niet meer op kweek zoals eerst. Wel fijn dat het zo snel gaat.
Wij wachten op de uitslagen van klasgenootjes, die gister getest zijn. Helaas nog steeds niks gehoord
Ik had gisteren rond de middag zoiets van misschien toch maar even testen, dit is toch echt een verkoudheid en niet alleen hooikoorts, kon om 14.50 uur al testen en had vannacht om 0.50 uur al een mail dat mijn uitslag er al was. Dus in ongeveer 12 uur tijd van afspraak maken tot negatieve uitslag.
Wij zijn vandaag weer getest. Was belachelijk druk bij de teststraat Ben benieuwd, als het negatief is mogen we uit quarantaine
Wauw ben jij de hele tijd negatief gebleven ondanks dat je voor je zoontje hebt gezorgd? Is hij al beter?
Ja mijn man en ik allebei! Zijn zelf ook wel verbaasd! Alhoewel...ik ben gevaccineerd dus dat scheelt denk ik wel, al had ik net de 2e gehad toen zoon positief bleek. Man niet gevaccineerd, wel hebben we beiden klachten gehad. Zoontje is inderdaad weer beter, is gelukkig ook niet heel ziek geweest.
Het is druk, telefonische afspraak maken lukte net niet want alle lijnen zijn bezet. Eerste en enige mogelijkheid online was 30/40 km hiervandaan. Zo nog eens bellen
Vanochtend om half 6 een afspraak gemaakt voor dochter die nu is. Hopelijk wel snel uitslag. Maar vrees het ergste als ik hoor dat het mega druk is. Heb wel digid voor der. dat scheelt hopelijk iets.
Hier testen ze volwassen met een snel test tegenwoordig behalve mensen uit de zorg & kinderen krijgen een pcr.
Hier ook, zojuist eindelijk iemand gesproken, moet ik naar een lokale GGD en daar is het ook weer heel druk. Ik moet later terug bellen, ik hoop dat de klachten dan weg zijn...
Hier is het inmiddels gelukt om een afspraak te maken. Medewerkster aan de telefoon gaf ook aan dat het systeem het zwaar had en het heel druk was. Gelukkig kan ik straks al terecht bij een locatie in de buurt! Hopelijk snel de uitslag binnen.
Ik heb vanochtend rond 8 uur online zonder moeite 3 afspraken kunnen maken voor vanochtend in mijn woonplaats. Rond half 12 zijn mijn 2 oudsten en ik getest. Ben benieuwd wanneer de uitslag komt.
Ik moest bellen, ik heb nog geen DigiD aangevraagd voor mijn zoontje... 30 minuten in de wacht gehangen!
13 uur later uitslag. Negatief gelukkig. Om half 6 afspraak gemaakt met digid, 10 uur getest en om 11 uur savonds uitslag. (Mn dochtertje)