De kindjes rollen zo door de teststraat, ik ben benieuwd hoe het gaat en hoe lang de uitslag duurt. E is behoorlijk ziek, dus de ha twijfelt nog of ze niet beter ingestuurd kan worden. Eerst dit maar even doen met de 2 jongste.
Dochter vanochtend om 9.30u laten testen, ik heb voor haar geen DigiD. Hoop dat ze morgen bellen, maar anders gok ik op zaterdag
Dochtertje is gistermorgen getest, Vanmiddag om 14 uur belden ze mij. De mobiel lag naast me maar kreeg de kans niet eens om op te nemen zo snel hingen ze weer op. Als ik zelf bel kunnen ze de uitslag niet geven, Dus zitten we nog steeds te wachten , Tot hoe laat kunnen ze bellen? Ben bang dat we morgen weer de hele dag binnen zitten
Ik had inderdaad de regionale ggd gebeld en zij gaven ons geen uitslag. 'Smiddags hadden we via de post de activeringscodes ontvangen van digid en ben toen gaan kijken. Daar stond dat hij negatief was. Tot op heden hebben we nog geen telefonische uitslag gehad.
Volgens mij kunnen ze zien dat jij de uitslag al weet. Was bij mijn zoon ook. Ik had aangegeven dat ik gebeld wilde worden. Ik wist toen niet of hij zijn DigiD al werkend had. Hij kon toen ook zelf zijn (negatieve) uitslag zien. Ik ben nooit meer gebeld.
Eerst door de teststraat....toen belde de huisarts dat ze toch te ziek was....toen naar de kinderafdeling in mijn zkh en een sneltest er tegenaan. Mijn man vindt het nu spannend of de ggd morgen op het zelfde resultaat komt Succes met wachten!
Je zult nog verbaasd staan. Ik in oktober ivm emigratie en daarbij behorende vliegreis commercieel laten testen. Dat was positief en de volgende bij de GGD negatief. Ik had geen klachten.
Haha, als ze verschillend zijn. Wat is dan de goede uitslag? Hier vannacht de uitslag binnen gekregen: negatief! Grote opluchting hier