Ik heb dat juist nog nog nooit gehad en ben echt vaak getest. Het minste was 16 uur het meeste 38. Ben nu aan het wachten op die van mijn zoon (1015 getest) hoop snel! Welke regio ben je getest?
zuid -holland , dordrecht, collega's bij dezelfde en hoewel er bij sommige maar een kwartier tussen het testen zat, scheelde de uitslag wel weer uren... dus er valt blijkbaar niets van te zeggen...
Na 41 uur wachten heb ik zelf maar gebeld, mijn dochter was de enige van de klas die nog niets had gehoord...
Oh ja jullie hebben wel vaak uitslag heel snel in die regio. Is hier wat minder. Ik wacht ondertussen ook alweer 18 uur. Irritant.
Hoe zit dat met de uitslag als je geen DigiD hebt? Ik heb deze nl niet voor m’n dochtertje.. er werd gisteren gezegd dat we binnen 24 uur zeker de uitslag hadden maar waarschijnlijk eerder. Op de formulieren staat dat je niet kunt bellen voor de uitslag maar ik moet het zsm weten ivm werk.
Deze week met beide jongens getest. Maandag de jongste, uur later de uitslag. Gisteren de oudste ook na een uur de uitslag. Beide via een sneltest van de ggd, die gebruiken ze hier nu meestal bij kinderen. Beide negatief (Beide jongens flink verkouden)
Hier zijn de 48 uur wachten verstreken, zonder een uitslag te hebben ontvangen. We willen nu wel graag weten waar we aantoe zijn.. We wachten op een telefonisch uitslag... Wie/Wat kan ik zelf bellen?
Ik heb de lokale GGD gebeld, ook al staat er bij dat dit nummer niet voor de uitslag is... BSN nummer bij de hand houden!
Nou ga ik echt gek worden. Arm meisje ze moet weer in quarantaine. Iemand in haar klas positief getest.. ze mag zaterdag weer testen