Deze ochtend getest 8.30 uur en rond 17.00 uur de uitslag. Wel met een voorrangsverklaring, onderwijs. Helaas positief.
Ja het lab is ook gelijk daar op locatie dus ik had echt na een uur de uitslag en een andere keer dat ik daar was geweest binnen 2 uur. Met kinderen kan het langer duren omdat die vaak geen DigiD hebben dus dan wordt je gebeld.
het begon met een droge hoest. Voel me wat lamlendig, slap. Hoofdpijn, geen smaak meer. Vanmiddag ook 38.8’, dat is volgens mij nu al wel minder.
Gisteren om 11:30 getest, heb straks om 8:30 een afspraak in het ziekenhuis... Tot nu toe altijd binnen max 12 uur de uitslag al... Nu nog steeds niets! Ik hoop zo dat ik het nog op tijd binnen krijg... Zo zonde als ik je een plek vrijhoudt zeg maar Heb trouwens wel overlegd met de poli hoor... Zij hadden ook de verwachting dat ik wel op tijd de uitslag zou krijgen!
Pfew net de uitslag gehad... Negatief! Ik kan dus op tijd naar mijn afspraak Een keel ontsteking bestaat ook gewoon nog ;p
Hier stond na 16 uur de uitslag online voor onze dochter, we hebben geen melding gehad dat de uitslag er was, maar zelf steeds ingelogd via digid en ineens stond het er in. Negatief, dus ze mag weer naar school.
Hier gisteravond getest om kwart over 7 en nog geen uitslag binnen. Vorige keer zelfde dag nog de negatieve uitslag binnen.
Vanmiddag met mijn zoon naar de teststraat geweest bij Ahoy in Rotterdam. We waren nog maar net thuis toen hij de uitslag binnen kreeg. Binnen 45 minuten. En gelukkig negatief!