Weer beetje bloeding na seks?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miss2015, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou na 2 weken hebben wij gisteravond uiteindelijk geklust.. 11 dagen terug had ik een miskraam gehad.. Bloeding was al sinds eergister opgehouden dus ja gisteravond besloten om te klussen

Nu heb ik sinds vanochtend weer last van beetje licht rode bloedverlies (sijmerig), alleen bij toiletbezoek... Verder heb ik geen pijn ofzo hoor maar alleen dat klein beetje bloedverlies

Herkent iemand dit?? Is toch nie erg? Misschien is het omdat we na lange tijd hebben geklust

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand???? Anyways, bloeding is al gestopt... Kwam zeker door klussen na lange tijd denk ik

3. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    je zou eens kunnen navragen bij de arts... ik heb dit namelijk ook sinds 'kort' (ongeveer een half jaar) en bleek baarmoederhalserosie te hebben. Bij seks of harde ontlasting...en soms zomaar tussendoor verlies ik wel eens wat bloed. Dit bloed komt van de baarmoederhals omdat deze geïrriteerd is. Gebeurt ook vaak tijdens zwangerschap (vanwege de doorbloeding) en is op zichzelf vrij onschuldig. Je kunt er (het best nadat je kinderwens over is - vanwege het littekenweefsel wat de behandeling zal achterlaten) wat aan laten doen.

Kan ook gewoon aan je doorbloeding en de hormonen liggen die waarschijnlijk nog niet weer zo zijn zoals ze behoren. Ik heb zelf erg lang met bloedingen gezeten. De een wat heftiger dan de ander...soms heel weinig. Ik ben er nu na bijna 2 maanden eindelijk van af en heb mijn 'eerste' normale periode weer gehad.

Succes!

Deel Deze Pagina