Hallo allemaal Voormij was 7 oktober de dag die voormijniet meer stuk kon. Ik was zwanger vanons derde kindje. Helaas verloos ik de week erna wat bloed en slijm. Afgelopen zaterdag was dat weer het gevalnet als maandag. Ikheb toen devk gebelden die heeft voor mij een echo geregeld. Dinsdag 24oktober een echo gehad en helaas. Eris alleen een vruchtzakje te zien meer niet. De gyn vond het te vroeg voor curetage. Mijn vraag is hoe lang kan het duren voordat de miskraam spontaan begint. Groetje Manon
He meis, Allereerst onwijs veel sterkte! Ik denk dat het per MK anders is. Bij mij zijn ze alle 2 spontaan gekomen dus wik weet het niet zo goed. Maar nogmaals heel veel sterkte... Liefs Silla
Heel veel sterkte! Bij mij hebben ze een week gewacht. Eigenlijk wilde ik zelf direct een curretage, maar kennelijk is het "normaal" om nog een week te wachten. Gyn zei dat ik dan zo het een plekje kon geven en evt dat het er vanzelf uit zou komen. Ik wist eigenlijk al wel dat dat niet zou gebeuren, maar goed. NA een week weer op controle en voor curretage besloten. Controle was op donderdag en curretage kon helaas niet meer op vrijdag, dus zat er een weekend tussen. Die maandag daarna ben ik gecurreteerd (dus 1 1/2 week na de constatering dat het niet goed was). (