Hoe lang wakker en welke activiteiten? (14 weken)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wendy06, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo,

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal met jullie kleintje doen van ca. 14 weken. Onze kleine dame ligt vaak lekker op de grond (dan ziet ze veel meer dan in de box) en vaak lig ik lekker bij haar te kletsen of haar te kietelen ofzo. Of ik geef haar een speeltje aan wat ze heel fanatiek probeert te pakken. Soms ligt ze ook even onder de babygym, wat ze erg leuk vindt en waar ze driftig tegenaan mept.

Ben benieuwd wat anderen voor "activiteiten" doen met hun baby.

En hoe lang is jullie kleintje (van rond de 14 weken) wakker? Onze kleine meid is al vrij snel moe moet ik zeggen. Vaak na 1 uur al en soms houdt ze het wel 1,5 a 2 uur vol maar dat is wel heel lang voor haar.

Ben benieuwd!! :)

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Zo doe ik het hier ook. Babygym vind hij helemaal geweldig en ik zet hem soms in zijn wippertje en ga met hem liedjes zingen of gewoon lekker kletsen.
    Dansen op een cdtje doen we ook.

Meestal blijft mijn zoontje na zijn voeding 1 uurtje op en soms 2.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Onze meid is steeds 1,5 uur wakker. Meestal is het na de voeding even gezellig kletsen, daarna in de box spelen. Handjes zijn erg interessant, speeltjes worden gepakt en mee gespeeld. Wipstoel is hier vooral favoriet, kan ze lekker rond liggen kijken. Bij de oppas ligt ze vaak in de wipstoel in de box, kan ze alles in de gaten houden ;)
    Papa is met haar aan het oefenen om om te rollen, vinden ze beiden erg leuk. Verder vermaakt ze zich hier eigenlijk grotendeels zelf en af en toe een beetje aandacht van ons en een big smile als beloning ;)

4. Linnda

Linnda Actief lid

4 feb 2009
    212
    0
    0
    hier in de box onder de babygym vind ze erg leuk
    handen zijn inmiddels ook ondekt en pakt alles vast rammelaars knuffeldoekjes enzo

blijft gemiddeld 1,5 uur wakker na de voeding

5. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    :) wel zelfde activeiten dus!! leuk om te lezen! bedankt voor jullie reacties.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook ongeveer het zelfde.

Zingen wipper. Nu al stoeien ze vind het enig om al een van soort door de lucht gegooit te worden (Niet echt natuurlijk.) Ze is dan zo aan het lachen. Knuffelen ook favo. Ze is vaak ongeer 2 uur wakker na de voeding.

Ze is de laatste dagen wat langer aan het slapen. Als ik haar terug leg, Daar voor waren het voor al hazen slaapjes. Hoop dat ze dat blijft doen hih. Maar zeg het er ook bij mag niet klagen ze slaapt tot nu toe s nachts door.

Kan ook zijn door dat ik er nu standaard rijstenbloem door de fles geeft ze spugt er gelukkig ook veel minder door daarom ben ik ook twee weken eerder met rijstenbloem begonnen. Over twee weken is ze dus 4 maanden dus het valt mee en ze reageert er goed op.

Deel Deze Pagina