Als je Friso flesvoeding koop, zit dat in van die zakken. Er schijnen dus bewaarblikken voor te zijn. Waar kun je de kopen of krijgen? Zitten ze toevallig in een babykadodoos Of op een beurs te verkrijgen
weet niet of je in de buurt woont... ik heb een ongebrukte staan mag je zo hebben. zat in een babydoos
Klopt ze zaten als ik mij niet vergis inde kruidvat of etosdoos. Maar ze zijn ook te bestellen via de friso site.
Ik heb hier ook nog een bewaarblik liggen. Wie er interesse heeft kan me wel pb-en. Ik woon in de omgeving van Spijkenisse/Brielle
Bedankt voor jullie tips! Ik kan binnenkort de doos van kruidvat ophalen. Zal even kijken of de bewaarblik hierin zit. Anders bestel ik hem via de friso website.
Iets anders: is die voeding goed trouwens? Mijn zoontje krijgt hypoallergeen van Nutrilon, maar zag dat friso de helft minder kost. Dus denk erover om over te stappen.
Ik geef bv, maar heel af en toe een flesje kunstvoeding en daarvoor gebruik ik die Hypo-allergeen van AH eigen merk, scheelt behoorlijk wat (kost geloof ik 10 Euro) en werkt prima. Maar ja, soms is het verschillend hoor hoe ze reageren. Mijn dochtertje kon bijv. helemaal niet tegen Kruidvatvoeding, kreeg enorme krampen. Kom je alleen achter door het te proberen, in principe is alle voeding in Nederland goed. Die dingen van Friso die je op de site bestelt, doen er inderdaad vaak lang over om geleverd te worden. Heb een keer 6 weken op die bekers moeten wachten. Maar die bekers zijn echt super, vooral voor die prijs. Zag dat ze ze wel bij de Slecker verkopen, maar die hebben we niet in dit deel van het land.