Hoe snel gaat het met de maten? .... want de H&M heeft de nieuwe collectie online......8) Dus ik wil KOPE KOPE KOPE KOPE!! maar.... is allemaal zomerkleding, dusssssss wil graag dat hij het jun/jul/aug/sept aan kan hebben.... hij zit nu qua lengtes in maatjes 74, dat is om z'n middel wel ruim, maar zitten gelukkig van die verstelbandjes in! maar voor de lengtes moet hij het dus wel al hebben ( is 8 maand nu) dus... denk dat maatje 86 het handigst is om te bestellen??
Ik denk dat je aan mij weinig zult hebben, maar reageer toch maar. Mijn dochter is nu ruim 2. Ze zit al vanaf vorige winter in maat 80. Ik was van de week bij H&M en heb daar 2 longsleeves gekocht (los van elkaar) maat 86 (babyafdeling) en die wilde ik vanochtend passen en het zijn net jurken. Ik zal eerst dus nog voor 80 moeten gaan.
ik schat altijd een beetje aan de hand van de groeicurve. maar sommige dingen vallen heel maf. had een hele stapel broeken maat 74. laatst een paar maat 80 bijgekocht, en die lijken haast even lang als de 74! en dan weer een 86 is net maat 92...
H&M valt ook wel redelijk groot he..... tegen de tijd dattie de spultjes aan krijgt zal hij tussen de 12 en 17 maanden zijn..... Lastig hoor maar dan zou 80 dus handiger zijn om te bestellen? hij zit nog maar een week of 3 in 74 natuurlijk....
vlgs mij gaan ze vanaf 80 er langer mee doen. ip 80 van 12-18 maanden, 86 van 18-24mnd en 92 voor 2 jaar, geloof ik. wat ik 'vooruit' koop is absoluut niet seizoensgebonden. vaak longsleeves en lange broeken. geen dikke truien, korte broeken of mouwloze shirts dus
Ik denk dat je inderdaad het beste de groeicurve door kunt trekken. Dan zie je hoe lang hij in de zomer (ongeveer) zal zijn en kun je aan de hand daarvan een inschatting maken
hmmmm, denk dat ik dan maar voor maatje 80 ga haha, t-shirts kunnen altijd nog weeer met longsleeves gedragen worden als het koud is gelukkig
Ik zou ook de groeicurve doortrekken.. Al kan het dan ook nog misgaan.. Ons jochie heeft maat 74 en 86 bijna overgeslagen. Beide maar een paar weken. Maar met 80 van de H&M heb je wel iets groter dan een 80. Dat scheelt. En t-shirts kun je altijd nog aandoen met een long-sleeve eronder Ik vind de h&m vaak wel breed vallen. Dus erg veel koop ik er niet meer sinds mijn jochie een wat smaller postuur heeft. Erg jammer, want de kleding is wel tof..
toffe kleding inderdaad, en altijd zomaar uitverkocht! (webshop dan) en om apart naar Groningen te rijden steedss... vind de webshop toch wel superhandig altijd
ik denk dat tim vanaf juni tot september in 74 gelopen heeft en dan maat 80. nu gebruik ik van truien al 86. Als het om bovenkledij gaat, zou ik 86 nemen. ik denk dat je anders halverwege de zomer mag wisselen van maat.
Mijn dochter is bijna 9 maanden en zit nu in maat 74-80 maar mijn ervaring met h&m is dat het groot en wijd valt, zou de gok voor de zomer nu niet durven te nemen, je zou denken 86 maar ik zou wel twijfelen... je weet ook niet hoe ze gaan door groeien.
Je moet alleen rekening houden dat kindjes steeds minder groeien. In het tweede jaar gaan ze meestal maar 1x van maat wisselen. Als je het over de zomerkleding hebt zou ik voor maat 80 gaan. Bij korte mouwen is het lelijk als die heel groot zijn en tot aan de ellebogen vallen. Iets te klein valt minder op.
Ik koop voor Julian binnenkort ( deze week) maat 74. Hij is nu 5 maanden. Maar H&M valt inderdaad groot is ook mijn ervaring.
heb alles in maat 80 besteld We gaan het meemaken! De broekjes gaan sowieso wel passen dan aangezien hij bijna geen middel heeft en ik 74 ook giga moet aansnoeren.... en de t-shirtjes kan hij eventueel eerder ook wel aan met longsleeve eronder als hij toch sneller van maat wisselt, kopen we voor de zomer gewoon weer wat nieuws Dat is wel fijn aan H&M, het is lekker betaalbaar! natuurlijk is het seizoenskwaliteit, maar dat vind ik niet erg!
VInd je dat het redelijk groot valt ? Ik vind het eigenlijk wel meevallen...... Esmay zit nu in 74 en ik heb met de kerst een jurkje + shirt aangedaan in maat 80 maar het viel niet veel groter ofzo! En ze kon het ook prima aan... Of ze moet nu ineens een weer een groeispurt hebben gehad
H&M valt heel erg groot! Jaimy zit nu goed in maat 62 maar als ik een broek van de H&M aandoe dan zit ie onder haar oksels! Idem geldt voor truitjes. Het is lastig om dingen al voor de zomer te kopen aangezien je niet weet hoe je kindje groeit. Kun je niet iets in een kleinere maat kopen en evt met een longsleeve eronder tijdens het voorjaar aangeven?
idd vind het moelijk om zover vooruit te kopen ivm met de groei!! hendrik heeft nu 92 boven terwijl zijn broer dat met bijna 2 jaar droeg hij zit nu net in 104
Ik heb maat 80 overgeslagen! Mijn dochter kwam in een groeispurt en ik ben meteen van 74 naar 86 gegaan. Oke, ik moest een mouwtje omslaan maar het past al zo snel!
ik vind H&M niet zo zeer groot, als wel behoorlijk wijd. staat Sjaak voor geen meter, alle shirts slobberen om hem heen, en tegen de tijd dat het veel te kort is, zit het een beetje fatsoenlijk rond zijn rompje.