Hallo dames, Ik ben een vrouw van 23 jaar. Wij zijn momenteel bezig voor ons eerste kindje. Ik ben al 7 maanden gestopt met de pil. In het begin na het stoppen heb ik een cyclus gehad van 28 dagen en afgelopen 2 x een cyclus van 31 dagen. Alleen nu zit ik al op dag 36 en ben nog niet ongesteld. Ik heb last van menstruatiepijn, maar het komt niet door. Wel heb ik wit slijm. Ook mijn borsten doen pijn. Zou ik zwanger kunnen zijn of ben ik aan het ontpillen? Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Ik heb trouwens gisteren met avond urine getest en deze was negatief. Heeft iemand dat ook meegemaakt en was jij toen toch wel zwanger? Liefs
Door een positieve test voelde beide keren helemaal niks. Symptomen kreeg ik later pas toen ik al wist dat ik zwanger was Ben ook niet zo van de symptomen. Want denk dat we soms heel goed zijn in het voelen wat we denken te moeten voelen. Terwijl het vaak niks is. De dingen die je voelt kunnen net zo goed een zwagerschap zijn als een aankomende menstruatie. Je cyclus klinkt herkenbaar ik had ook altijd onregelmatige cyclus. Die varieerde tussen de 25 tot soms wel over de 30 dagen. En dat is vervelend omdat je dus eigenlijk nooit echt weet wanneer je nod is en wanneer je dus kan testen.
Dank je wel voor je reactie kreeftje89. Ik heb mezelf alleen nog nooit zo gevoeld zoals ik mij nu voel. Kan het zijn dat ik pas volgende week een positieve test heb?
Bij de eerste was ik ineens extreem moe. Hierdoor ging ik denken dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Testen bleven echter negatief. 5 december moest ik ongesteld worden maar dat bleef uit. Paar dagen hiervoor wel een kleine bloeding gehad maar dat was maar een halve minitampon. 10 december weer een test gedaan en die was knal positief. Wel met ochtend urine gedaan. Bij deze zwangerschap voelde ik de dag na mijn eisprong dat mijn lichaam niet was zoals deze normaal is. En ook nu werd ik heel snel moe en misselijk. Toen wist ik genoeg. 4 dagen voor ik ongesteld moest worden had ik een positieve test.
Gefeliciteerd!!! Ik hoop zo dat ik nu ook zwanger ben. Maar ik denk dat ik er op moet rekenen dat ik aan het ontpillen ben. Ik heb hele erge pijn in mijn onderbuik en het straalt door naar mijn liezen. Mijn tepels doen ook ontzettend pijn. Ik ben net als jou ook heel erg moe. Ik kan zo hele dagen slapen hihi
Het kan beide kanten op omdat je dus niet precies weet wanneer je je ei hebt gehad. Ik zij altijd zolang die rode duivels er niet zijn is er nog hoop. Vaak beschouwde ik zelf de negatieve testen over de 35 dagen van een weer is te lange cyclus wel al als negatief uit zelf bescherming en werd dan uit eindelijk gewoon toch ongesteld. Sloeg ook wel is gewoon een menstruatie over ook heel frustrerend.
Daar heb je gelijk in Kreeftje89. Ik heb nu ook zo iets van laat die duiveltjes maar komen dan heb ik tenminste zekerheid.
Ik raad je de ovulatie testen van Sensitest aan die hebben mij erg geholpen in die vervelende cyclus kon me ei tenminste vinden en ongeveer me nod in schatten dat maakt het een stuk makkelijker.
ML wist mij 3 dagen na bevruchting te vertellen dat ik zwanger was. Hij zag het zei hij. Ik geloofde er niks van, maar hij wist het echt zeker dus 1 dag voor NOD getest en hij had nog gelijk ook. Hij wist trouwens ook dat het een jongen was en dat hij op een dinsdag geboren zou worden. Terwijl hij verder echt absoluut nooit paranormale ingevingen heeft ofzo...
Ik had de dag na mn eisprong een warm gevoel in mn buik. Achteraf zou dit de innestelling geweest kunnen zijn, omdat ik bij de termijnecho bijna een week eerder ben gezet. Twee weken later werd ik niet ongesteld, op de dag dat ik naar mijn idee ongesteld zou moeten worden. Het voelde die dag ook anders in mn buik. Verder voelde ik me totaal niet anders.
Ik voelde mij bij beide zwangerschappen meteen na de eisprong anders. Ik kan het gevoel niet omschrijven maar daardoor wist ik meteen dat het raak was.
Van veel symptomen kan je niet uitgaan aangezien: 1. Je lijf je voor de gek kan houden. 2. Je jezelf voor de gek kan houden doordat je elk klein dingetje ziet als symptoom. 3. Je een griepje onder de leden kan hebben. 4. Hormonen in elke fase van de cyclus voor gevoelige borsten etc kunnen zorgen. Ik wist het, toen ik de test had gedaan. Heb verder pas in week 8 vermoeidheid en afkeer van bepaald voedsel gekregen.
Ik werd ziek van m'n boterham met pindakaas. Iets wat ik echt graag eet. Volgende dag positieve test. Succes!!
Nog geen menstruatie te bekennen hier. Gisterenavond ineens een harde buik. Het leek wel alsof er een steen in zat, zo zwaar voelde het ook. Vanochtend getest, maar weer negatief. Zal het dan zo zijn dat ik het een keertje oversla? Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.
Ik voelde me ietwat neerslachtig zonder dat ik me kon indenken waarom. Dag erna een test gedaan en.... daar was de oorzaak
Gefeliciteerd!! Hier is het maar wachten. Ik reken er nu op dat ik het een keer oversla. Maar blijf mij beroerd voelen.
Na ei dacht ik dat het raak was, maar de week voor NOD leken al mij Kwaaltjes weer te verdwijnen dus ik geloofde er niet meer in. Mijn pendel bleef echter stug zeggen maart posi test dus toen toch maar getest en zie mijn banner
Gefeliciteerd Shart86!! Hoelang waren jullie over tijd toen jullie gingen testen? Ik ben momenteel 7 dagen over tijd en nog negatief.