Gister nega getest (ofcourse!) en vannacht ongi geworden dus een cyclus van 29 dagen als eerste ronde. best netjes!
Ik ben gister ongesteld geworden. Dus cyclus van 32 dagen. Vind dat het dus ook bij echt snel weer op gang is gekomen...
64 dagen hier voor de 1e cyclus heb hiervoor bijna 10 jaar de pil gebruikt en was voor de pil gewoon regelmatig... Toen ik stopte... naja kijk maar naar mn onderschrift zou ik zeggen
Gestopt op 18 december 2009 eerste periode na 28 dagen deze maand moet nog komen, wel al sinds begin vorige week last van menstruatie pijntjes dus ga ervan uit dat het vandaag of morgen wel komt. Heb 10 jaar Microgynon 30 geslikt wel met stopweken. Hoop dat ik snel zwanger raak.
na 17 jaar de pil slikken jaja ik was 11.........mn eerste echte cylclus 30 dagen op dag 31 werd ik netjes ongie ben er heel trots op!
Mijn eerste cyclus was 26 dagen, de tweede 31 en toen zwanger. Volgens de termijnecho was die laatste cyclus 28 dagen geweest....
Bij mij duurde de eerste cyclus 65 dagen, op die dag kwam ik erachter dat ik -heel onverwacht maar zeer gewenst- zwanger was!
Ik was voor de pil ook altijd regelmatig en toen ik stopte eerste cyclus 27 dgn, 2e cyclus 28 dgn 3e was ik zwanger! Ik heb hem 6 jaar geslikt.
Ronde drie zwanger klinkt niet verkeerd Ik zit ronde 2 af te wachten op dit moment. Volgens FF heb ik mn ei een dag eerder gehad dan in ronde 1, dus ik verwacht mn ongi ook uiterlijk op dag 28. We zullen zien!
Kan ik nog geen duidelijk antwoordt op geven Zit nu op dag 35.. en totaal nog geen tekenen dat m'n ongi eraan zit te komen.. Hoop zo dat het niet al te lang gaat duren Voordat ik aan de pil begon, was ik het altijd regelmatig
Na 7 jaar de pil geslikt te hebben was ik na het stoppen meteen 28 dagen later ongesteld. Ik was het daarvoor ook al en nu elke maand netjes steeds 28 dagen.
hier ook direct normale cyclus of meteen zwanger of er dwars doorheen...geen goede pil voor mij dus...