mijn cyclus is begonnen op 3 mei en vandaag 3 maanden later nog steeds geen ongi... ik heb dus geen idee, ik weet alleen dat het een lange cyclus is.
De mijne was 45 dagen Naarmate de tijd vorderde steeds korter en regelmatiger. Nu echt een nette cyclus. Ontpillen bestaat dus echt!
Heb dit topic geopend toen ik in mn eerste ronde zat. Gister net posi getest in ronde 4! Zoals je aan mn handtekening kan zien is het vanaf het begin vrij regelmatig geweest! Iedereen die aan het ontpillen is: sterkte! Ookal was mijn cyclus vrij regelmatig, ik heb me echt ziek gevoeld van de kwaaltjes in de eerste 3 rondes! Deze ronde juist heel weinig gevoeld
Eerste cyclus was 34 dagen..daarna alleen maar meer en de laatste gelukkig alweer 38. Ben benieuwd wat deze cyclus nu brengt!
Ik ben begin februari gestopt met de pil ( Microgynon 30). De eerste cyclus was 37 dagen.. en de tweede cyclus 42 dagen Dus ben benieuwd wat het nu gaat worden..
Eerste cyclus was 21 dagen, erg kort dus.. was de eerste ronde dus we wachten af wat de tweede gaat doen.
mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 42 dagen vond het best wel lang als je 28 dagen gewend ben hoop dat hij deze maand korter is we wachten het af
Ben 22 april nog ongi geworden dus gewoon door de pil zeg maar en daarna niet meer, ik wacht nog steeds na zeker 80 dagen. De vorige keer was het "maar" een dag of 50 geloof ik, maar dat is al 6 jaar geleden.