Op maandag 11 december onderging ik een terugplaatsing van een prachtige blastocyste(5 dagen geleden), gevolgd door het toedienen van 5000 eenheden gonasi twaalf dagen geleden. Oorspronkelijk had ik met mezelf afgesproken pas na 7 dagen na de terugplaatsing te testen, maar vanochtend kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik toch getest. Op de verlopen early predictor verscheen een vaag lijntje. Vervolgens snel een nieuwe early predictor van Etos gehaald, waarop opnieuw een vaaaag licht lijntje verscheen. Op 10 dagen na ovulatie had ik al een knallerd van een positieve test met mijn dochter gedaan. Ik vermoed dat de lichte lijntjes nu restanten gonasi zijn en dat de Tp niet succesvol is geweest. Ik besef dat ik niets anders kan doen dan over twee dagen opnieuw testen en kijken of er een verandering is, qua oplopen. Desondanks ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met gonasi, hoe lang was het in jullie urine zichtbaar? Ik zal de testresultaten hier delen, hoewel ik niet zeker ben of ze goed overkomen qua scherpte.
Ik zie een streepje. Je gaf aan dat het 12 dagen geleden is dat je Gonasi hebt gespoten. Nu heb ik zelf nooit Gonasi gehad maar wel Ovitrelle en dat was na 12 dagen wel uit mijn lichaam. Spannend!! Hoop op oploop over twee dagen.
Ja, maar wel heel erg licht. Dat wel. Dat liep in mijn geval niet goed af toen het licht bleef (wel ietsje donkerder geworden daarna, maar lang niet in de buurt van een knaller). Dus er moet wel echt duidelijk een oploop te zien zijn.
Bij mij 10 dagen. Pregnyl bleef zelfs 12 dagen. Dus het kan idd nog gewoon hcg vanuit de spuit zijn. Zijn ook dames die zelfs 14 dagen het in het bloed hebben.
Ja ik zit op 5 dagen na een terugplaatsing van een 5 daagse blasto dus ja het kan idd alle kanten op …
Helaas wel, bij mij was er nog zo'n streepje op de kv test aanwezig op 14 dagen na pregnyl helaas. Maar wie weet is het toch wel raak bij jou en gaat de test mooi oplopen
Ja ik ben er ook een beetje bang voor. Vanochtend weer een test gedaan en nog steeds een vaag lijntje te zien. Niet per se donkerder, niet per se lichter. Ik denk dat ik het morgen echt moet gaan zien of het oploopt sinds hcg verdubbelt per 48-72 uur had ik begrepen..
Hi even een update. Vandaag getest en test was OMO Wit.dus gonasi zat zeker weten nog in mn systeem na 13-14 dagen. Ik verwacht geen positieve test meer maar we wachten het af