Hey dames! Ik zit vandaag op 4 (of5) voor nod. Net 2 testen gedaan (super gevoelige vanaf 10 I/mu). De eerste heb ik gedaan met verse urine. De 2de met mijn (bewaarde) ochtendurine (de testen werden pas net geleverd). Nu krijg ik het toch helemaal. De eerste was direct OMOwit. De tweede daarentegen gaf een licht tweede streepje, of word ik gek?!? Maar toen ik ze uit de cassette haalden was dat tweede lijntje plots weg. AAAAAAA. dit is zo ongezellig. Wat denken jullie?
bij bovenste foto's - de rechtse is de 'tweede'. Foto's zijn gedraaid met uploaden. Bij deze zet ik nog een extra foto, uit de cassettes en als je dan goed kijkt, dan zie je precies een indeukje waar het tweede lijntje zou moeten staan. Misschien dat het daarom eerst positief leek? Ik weet het nu helemaal niet meer
Op de onderste foto staat hij ook op een andere plek als op de bovenste.Ik denk dat de vloeistof nog aan het doorlopen was,en hij daarom opschoof en uiteindelijk verdween.
ja, bepaald moment zag ik 3 streepjes, eentje dicht bij de T en eentje waar hij hoort (en de C-streep natuurlijk) Maar het gekke is dat hij al lang was doorgelopen ( de C-streep stond er al een tijdje op), of toch niet :s Ik beschouw dit dus als negatief.
Ik zou ze voor nu ook als negatief beschouwen. Je bent ook nog een beetje vroeg. Ik hoop voor je dat hij over een paar dagen wel positief is! Probeer anders eens een kv 2v5 testje. Deze zijn super gevoelig😊 Succes!